Pages

16 Haziran 2010 Çarşamba

twilight saga, robert, twilightfansitesi.com

efendim üyeyim, arkadaşlarım var diye anlatıp duruyorum ama size hiç twiligt saga ve fan sitemizle ilgili yazmadım. dedim ki bugün twilight saga ve fan sitemizle tanışmamı anlatayım.
bildiğiniz üzere twilight saga stephanie mayer'in bütün dünyaya nam salmış kitap serisi.
ben tam bir fenomen olan bu seri ile biraz geç tanıştım. vampir filmlerine aşırı derecede meraklı bir insan olarak vizyona çıkan her vampir filmini nerede ise kaçırmadan izlerim. 2009 ocak başı idi sanıyorum. gazetede twilight filmi ile ilgili bir makale okumuştum sanırım yada filmin tanıtım yazısıda olabilir. sanırım tanıtım yazısıydı. beni çeken öncelikle tabii ki vampir filmi olması idi. sonra da bir vampirin bir insana aşık olması...
tabii ben net te araştırmalar yapmaya başladım hatta sinemada gidip izlemeden önce nette iki kere izledim filmi, kesmedi 16 ocak ta gittim sinemada izledim.
bu arada tabii ben nette filmi araştırırken dünyaca ünlü bir kitap serisinin ilk bölümü olduğunu öğrendim. twilight( alacakaranlık), new moon (yeni ay), eclips (tutulma), breakıng dawn (şafak vakti)
işin komik yanı ise ben bu seriyi türkiyede yayınlayan şirketin internet sitesinin sürekli takipçisiyim, ama ne hikmetten se serinin ilk kitabı twilight ı gözden kaçırmış, hatta new moon u sitede görmüş şöylece bir bakmış özetinde bella adında bir kızın doğum günü ile ilgili ayrıntılar verilince güzel değil bu diye ilgilenmemiştim.
anam ne bileyim muhteşem bir serinin parçası olduğunu kitabın. ben filmin hemen arkasından serinin çıkan ilk üç kitabını satın alıp 3 günde bitirdim. edward ile yattım edward ile kalktım.
edward kim mi bilmeyeniniz için söylüyorum. edward bizim vejeteryan vampirimiz, vejeteryan dememizin nedeni insan kanı içmemesi...
edward stephanie'nin bütün dünyaya armağanı. yakışıklı, seksi, çekici, nazik adam vejeteryan ama stephanie öyle bir anlaşmış ki satırların da insanın gel beni ısır diyesi geliyor ki edward karakterini canlandıran robert pattınson'a kızlar ısır beni diye bağırıyorlar.
sanırım şubat 2009 olması lazım internette dolaşırken türkiyede bir fan sitesi olduğunu öğrendim. maksat eğlenmek olsun diye siteye üye oldum. bu benim ilk fan sitesi deneyimimdi.
iyi kide üye olmuşum. sitede muhteşem şeyler buldum. seriyi oluşturan kitapların tanıtımları, kitaplarla ilgili çıkan haberler sonra film hakkında bilgiler, filmde oynayan oyuncular ile ilgili bilgiler işin açıkçası twilight ile ilgili ne ararsanız var sitede. hatta az buçuk yoğun edward hayranlığından sonra robert pattinson fan sitesi gibide hizmet vermeyede başladığını düşünüyorum.
robert pattinson'dan bahsetmez isek olmaz. robert pattınson kimdir. ingilizdir. dünyada ki en güzel mavi gözlere sahip adamlardan biridir. 26 yaşındadır. son derece çekici bir insandır. dünyada 16 ile 35 yaş grubu arasında bulunan ve seriyi takip eden bir çok bayanın hayallerini süsler.(bu gruba bende dahilim)
aslından ilk tecih hayden christiansen miş edward rolu için ama robert kristen ile çok iyi bir uyum sağlayınca robert'ı seçmiçler. ha bu arada kristen bella karakterini oynayan aktristir.(kendilerini belirli nedenlerden dolayı sevmem o yüzden bahsetme gereği duymuyorum. bu noktada tarafsız olamadığım için özür dilerim.)
robert bu işi mühtiş kotardı. filmden önce kendisini kimse tanımazken ki harry potter da sedric rolünü oynamıştı. bir anda bütün dünya'nın göz bebeği oldu.
tabii bunda kitaplar da kullanılan belirli repliklerinde faydası olmadı değil. birde muhteşem olarak karakterize edilmiş edward'ın katkısı yadsınamaz.
neyse biz maceramıza geri dönelim. ilk film mi seğrettim. serinin çıkan üç kitabını okudum. siteden arkadaşlarım olmaya başladı. hayat bir şekilde devam etti. serinin son kitabı yurt dışında yayınlanınca twilight ve fan sitesi gündemimin ilk maddesine oturdular. esramız var bizim, bize kitabı çevirip spoiler lar verdi. hatta baktı ki bizde kitabın yayınlanacağı yok oturdu tek tek çevirdi. kitap yayınlandığında valla biz yarısını okumuştuk. hemen netten sipariş verdim. kitap elime geçtiğinde çocuklar gibi şendim. sormayın...
macera burda bittimi. hayır kasım 2010 da serinin ikinci filmi new moon gösterime girdi. gene sitede bulunan arkadaşlar sayesinde filmin fragmanlarını seğretmiş olsamda. film bir başka tutkuydu canım. ha bu aralıkta da twilight'ın dvd si geldi. hiç unutmam cuma günü çıktı satışa, o akşam bakırköye iş çıkışı gitmiş almıştım. new moon u istinye parkta izleyecektim. biletleri satışa çıkar çıkmaz almıştım. hatta o hafta türkiye gündeminden düşmeyen domuz gribine yakalanmış olmama rağmen kalktım filme gittim. bileniniz bilir edward'ın ilk çıktığı sahne varya bellanın rüyasında, o sahnede içimiz eridi gitti. yanımda bir kız oturuyordu. bir iç çektiki sorma gitsin. ardından new moon'un dvd sini beklemeye başladık. mart ta çıkması gereken dvd haziran da çıktı. onu da aldım koleksiyona ilave ettim. arkasında eclips furyası başladı. 30 haziran da gösterime girecek pür dikkat bütün fanlar filmi bekliyoruz. sonra maceranın devamı 2011 kasım brakıng dawn vizyona girecek.
peki ondan sonra fenomen bitecek mi? hayır
stephanie'nin bizim için bir sürprizi var gerçi şimdilik beklemeye aldı. midnight sun (geceyarısı güneşi) twilight bellanın ağzından yazılmıştı. bu kitap ise twilight'ın edward'ın ağzından yazılmış hali. dört gözle beklediğimiz bir kitap.
şimdi diyeceksin twilight'ı okudunuz. buna ne gerek var. işte burada bizi sizden ayıran bir durum var. biz edward'ı tanıyoruz ve onun ne kadar muhteşem olduğunu biliyoruz. ve bir vampirin bir insana aşık olmasını onun ağzından okumak istiyoruz.......
sevdiğim bir konu olunca çenem kapanmaz farkettim ki yazarken de aynısı oluyor .
umarım okurken sıkılmazsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder