Pages

12 Haziran 2010 Cumartesi

beyaz atlı prens tanıtım bölüm 1

aslında bu gün aklıma bir şey yazmak gelmedi. nasıl derler sanatçılar, sanırım ilham gelmedi. o yüzden bu saate kaldım. ama sanırım ucundan ilhamileri yakaladım.
bu ara bizim ailenin kızları judıth mcnaught'un kitaplarını okumaya başladı. aslında biraz geç kalmış bir buluşma oldu onlar için ama olsun.
ben tam bir judıth hastasıyımdır. özellikle tarihi aşk romanları konusunda okunacak yazarlar listemin başındadır.
bir çoğunuzu duyar gibiyim. aşk romanı mı okuyormuş. evet aşk romanı okuyorum. çünkü hala ben beyaz atlı prenslere ve pembe panjurlu evlere inanıyorum.
önce judıth'ın romanlarından bahsedelim biraz, sonra beyaz atlı prenslere döneriz. judıth mcnaught dediğim gibi tarihi aşk romanları konusunda muhteşem bir yazardır. bir çok kitabı en çok satanlar listesinde üst sıralarda hatta birinci sırada bulunmuştur. romanları arasındaki en özel eser içinde aşk saklı adlı kitabıdır. hatta kendisi kitabın karakteri olan clayton westmoreland'e o kadar bağlanmıştır ki arkasından westmoreland erkeklerini anlatan iki kitap daha yazmıştır.
geçenlerde judıth in kitapları hakkında kısa bir araştırma yaparken bir arkadaş sayesinde kitaplarında kullandığı erkek kahramanların çoğunun o veya bu şekilde birbirleri ile akraba olduklarını keşfettim. işte judıth yazdığı her kitabında bu şekilde karakterlerine sahip çıkıyor ve onlardan vazgeçmiyor.
gelelim benim beyaz atlı prense.....
arada judıth ın erkek kahramanlarında olacak haberiniz olsun.
ama bir sonraki yazıda....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder