Pages

8 Haziran 2010 Salı

günaydın

efem bu sabah karanlık bir güne başladık. istanbulda müthiş bir yaz yağmuru var. ben sevmem böyle karanlık kasvetli günleri o yüzden bu gün bıkkın enerji seviyesi sıfır bir şahsiyetim.
yağmura karşı değilim özellikle yaz yağmuruna ama şöyle pırıl pırıl bir güneşle yağsa her damla içimize bir ışık olarak girse ne olur ki sanırım daha vakti var öyle güzel yağmurların.
parlak güneşli yaz yağmurları değince aklıma on yıl kadar önceki bir gün geldi. ailemle bir hafta sonu geçirecektim. biz gezmeyi yürüyerek gezmeyi çok severiz. tarihi yarım adaya senede kaç kere giderim sayısını bile bilmem. o gün muhteşem bir hava vardı. pırıl pırıl bir güneş. istanbul üniversitesinin yanından mercandan mahmut bey'e iniyorduk. birden bir yağmur başladı. hava pırıl pırıl ama müthiş bir yağmur yemin ediyorum. argo bir tabir olacak ama. hani donuna kadar ıslanmak diye bir söz varya aynen başımıza gelen oydu. 10 veya 15 dakika yağdı. o kadar çok ıslandık ki.
aslında eve dönebilirdik ama dönmedik. zaten döndüğümüze deymezdi. bir tentenin altına çekilip bekleyebilirdik. ama hayır o günün ve o yağmurun ne olursa olsun tadını çıkaracaktık. yağmur bittikten sonra elbiselerin kuruması biraz zaman alsada. o güzel yaz yağmuru arkasında pırıl pırıl bir gün bıraktı.
şimdi işyerinde ofisimdeyim. hava kapkaranlık sanki gece. sağanak buraya her an biraz daha yaklaşıyor. sabah patronum aradı. merkezin orada sel varmış sokaklarda sizin durum ne diye. daha bir şey yok dedim. ama erken konuşmuşum galiba.

ha bu arada bir izleyicim oldu. valla buraya yazdıklarımı okurmu okumak istermi ama beni genede yalnız bırakmadığı için çok ama çok teşekkür ederim. gizmoma
ben ona gizmo diyorum ama bana kızıyormu bilmiyorum. umarım kızmıyordur. o bana ailemin bir hediyesi. hani şu görmediğim ama beni bir parçaları olarak kabul eden nette ki ailemin.

neyse şimdilik bu kadar
bu gün sanırım tek yapılacak işim kitap okumak olacak galiba, kimsecikler yok ortada
kilo verdimmi dur ölçüp az sonra yazarım sanki bir günde kilo verilirde neyse düzenli not tutmak lazım ne yapacaksın
vermişim am ayanıltıcı olabilir 400 gr olsun o da bir şeydir dimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder