Pages

9 Haziran 2010 Çarşamba

izleyici sayım 2 olmuş ve 1 kilo verdim

ne kadar sevindim bilemezsiniz. izleyici sayım 2 olmuş. bunada sevinilir mi demeyin. arkadaşlarım beni yalnız bırakmamış sağolsunlar.
bu gün biraz geç kaldım. sevgili patron vekilim (patronumun kardeşi) hakan bey bilgisayarıma el koydu. dört saat net'te oradan oraya dolandı durdu. bana da ancak sıra geldi.
önceklikle sevindirici haber bu gün 116,6 kg olmuşum
amanin çok sevindim. bir kg bir kg'dır.
şimdi sizin aklınızdan ne geçiyor biliyorum. durdun durdunda bunca yıl sonramı zayıflamaya karar verdin.
hayır.... daha öncede bir kaç denemem oldu. hatta baya azimli bir şekilde epey kilo verdim.
mesela birincisinde. yaş 18 felandı. polis okulu sınavlarına girecektim 78 kiloydum. kilo vermem şarttı. altı ay nerede ise aç gezdim. sırf okula girmek için yeterli kiloya sahip olabilmek için, 56 kg kadar düştüm. ama sınavı bu seferde boydan kaybettim. sadece bir santim. şanssızlık dimi...
hayatımın yönünü değiştiren olanların birincisi budur. hayatımın yönünü değiştiren olayları daha sonra yazağım size.
56 kg oldum dedim ya onu iki yıl tuttuktan sonra bir kaç ay içerisinde hızla kilo almaya başladım. bunun sonucunda da 90 küsür kilolara çıktım. sonra gene kilo verme maceram başladı. bu seferde sebep ayna da bir anda gıdımı gördüm. sarkmıştı. uyuz oldum. bu rejimin sonucunda da epey bir kilo verdim. sonra yine aldım.
benim kilo verdiğim maceraların sonucunda. kiloları hep çarpı iki olarak geri almak vardı. mesela 10 kilo verdiysem. 20 olarak geri alıyordum.
o son denemenin ardından da bir daha verme girişiminde bulunmadım. çünkü ben kilo verme işini başkaları ne der diye yapmıyordum. yada erkekler beni nasıl beğenir diye düşünerek, hayır ben hepsini kendim için yapıyordum.
şimdi tekrar başladım. dört günde gözüken 1 kg vermişim. ama bunu yapmakta ki amacım daha önce de yazdığım gibi sadece sağlığım için ...
ha birde bir gün ROBERT PATTİNSON türkiyeye gelirse (geleceği yokya neyse) adamın gözüne hoş görünmek için.
şimdi diyeceksiniz bu ne perhiz bu ne lahana turşusu hani sağlık içindi. evet sağlığım için yapıyorum ama onun gözüne de hoş görünmek süper olur.(sanki adam dönüp bana bakarda) işin makarası bu sadece kendimi motive etmek amaçlı kullandığım bir dayanak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder