Pages

11 Haziran 2010 Cuma

bu gün içimden teşekkür etmek geldi...

daha yazmadan kaydete basan akıllı insan ben gerçi nasıl becerdim onuda bilmiyorumya neyse....

evet bu gün teşekkürlere ayırdım yazımı ama arada da başka konulara atlayabilirim uyarmadı demeyin.

öncelikle günlük tutmaya başladığımda bana blog açmamı öneren denizime (namı değer TN) çok teşekkür ederim. sayesinde içimdekileri yazacak ve paylaşacak bir yerim oldu.
sonracıma öndere teşekkür ederim. buraya üye olmama ve blog açmama yardımcı oldu sağolsun. anam ben inadım mı desem panik atağım mı desem bilmiyorum. hemencecik onun yardımı ile açtım bloğu.
bloğu açmak la bitmiyor süslemek lazım. o zamanda devreye handanım girdi. ben ona herkes gibi mühendis diyorum. o bizim ailenin bilgisayar mühendisi. dolayısı ile söz bilgisayar olunca en çok kafası ağrıyan kişisi. sağolsun bloğu süslemenin eklentiler yapmanın yollarını anlatan bir blog açmış kendine (ayıp bana adını unuttum) oraya her gün girip yeni bir şey varmı diye bakıyorum. ona da çok teşekkür ederim.
sonra gizmom var. gizemi daha önce yazmıştım. ama bloğumda gözüken o avatarı bana yapan gizemdir. tamamen şahsıma aittir. ve bütün üye olduğum sitelerde. ya avatarımdır. yada imzam. ona da bana vakit ayırıp böyle bir banner yaptığı için teşekkür ederim.
durun daha bitmedi. ailem var. öyle değil normal aile değil. aramızda kan bağımız yok ama 7 bağımız var. 7 nemi 7 bir hikaye ve çok yakında allah zeval vermezse kitap reyonlarında olacak bir kitap. sevgili denizin emek verip bizimde okuduğumuz harika bir fantastik hikaye.
efendim hepimiz twilight fan tr sitesi üyesiyiz onun içerisinde de bir klübümüz var. klübün adıda kitaptan geliyor. 7 benim netteki ailem.
kimler yokki orada yukarıda yazdığım şahıslar haricinde şükücanım, incim, hilalim, miniğim azram, sonra büşümüz büşra, bankacımız esen, doktorumuz tuğda, efe, emel, özge, damla, simay, aleyna, ayça, banu, ceren, diğer damla, esra işte tüm bu saydıklarım ve saymadıklarım kocaman bir aile. bir kısmımız biraz daha yakınız bir kısmımız biraz daha uzağız. ama kimse yalnış anlamasın. bizim ilk andımız. birimiz hepimiz hepimiz birimiz içindir. üç silahşördeki gibi. bir kısmımız öğrenci bir kısmımız iş güç sahibi o yüzden kimimiz daha sık kimimiz daha seğrek görüşüyoruz. burada hepsine de beni dinledikleri, anlamaya çalıştıkları, sevdikleri, değer verdikleri, güldürdükleri için çok ama çok teşekkür ederim.

ve filizim o benim ilk mailleştiğim arkadaşım. ondan da daha önce kısacıkta olsa bahsettim. ona da çok teşekkür ederim. bana zaman ayırdığı için, beni dinlediği için, benimle hayatını paylaştığı için.....

başka unuttuğum kimse varmı. varsa çok ama çok özür dilerim kendilerinden...

tartım raporu olumsuz .......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder