Pages

14 Aralık 2010 Salı

Yanımda Oturan Densiz

Bu sabah ortimin işi çıktığı için maalesef buraya kadar minübüsle gelmek zorunda kaldım.
Salak adamın teki yanıma oturdu. Tamam ben şişmanım belirli bir alan kaplıyorum farkındayım da sen ne diye yayılıyorsun onu anlamadım.
Paşam'la omuz omuza geldik. O da yetmedi bacak bacağa geldik. Dur dedim ben bacağı çekeyim. Anam ben çektikçe o daha da yayılmaya başladı. Neyse içimden sayıyom ama, şimdi buna ne yapayım diye düşünüyorum. Yapacam rezil olacak, yapmayacağım deli olacam en sonunda biraz kıpırdandım birazda yan bakış attım bizim ki döndü başka tarafa..
Eh dedim bir zahmet. Devam etse en sonunda diyecektim biraz daha üzerime çıkarsan çocuğumuz olacak diye...
Sabah sabah taciz edilmiş hissediyorum kendimi sormayın gitsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder