Pages

9 Aralık 2010 Perşembe

Enya ile başlayıp, Mustafa Ceceli ile biten rüyalar aleminde Comparsita'nın eşlik ettiği TANGO

Dün gece saat 10’da yatağın yolunu tuttum.
Bir uyku çöktü ki sormayın gitsin.
Yatağa kafamı koyar koymaz uyuyacaktım hesapta.
Amaaaa
Uykum aydı. Aymakla da kalmadı sağa sola dönmekten helak oldum.
Oda yetmedi uyuz olmuş gibi kaşınmaya başladım. Ben çok fazla sıcaklayınca kaşınmaya başlarım bu yüzden yorganın üzerine serdiğim battaniyeye kaldırdım. Belki serinleyince uyurum dedim ama nafile gene uyuyamadım.
En sonunda son birkaç yıldır uyuyamadığım zamanlar adet haline getirdiğim müzik dinlemekte karar kıldım. Mp3’ümü çantamdan çıkardım. Kulaklıklarımı taktım kapadım gözlerimi.
Enya’nın parçaları ile başlayan serüven sabah 6:30,7 gibi Mustafa Ceceli ile bitti. Kah uyandım kah uyudum. Uyuduğumu da şuradan anlıyorum benim mp3 alfabetik kayıt yapıyor. E den başlamış m nin sonuna kadar gitmişim. Arada çalan şarkıları parça parça hatırlıyorum ama bazılarını da hiç hatırlamıyorum.
İki kere uyandım biri telefonumun çalma müziği olan jasmine sullıvan’un bust your windows parçasında ki bilinç altım sanırım bunu telefon çalıyor diye algıladı çünkü irkilerek kalktım. Hatta elimi telefona falan attım ama kulaklıktan ses geldiğini anlamam biraz zaman aldı.
İkincisi ise comparsita çalarken oldu. Rüya görüyordum. Ama nasıl bir rüyayı, fabrikada çalışan bir kızla başlatıp arkasından newyork’ta beş minare filmindeki Mahsun Kırmızıgül ile bağladım onu anlamadım. Beni asıl hayrete düşüren ise fabrika da çalışan kızımızın üzerinde hani şu salon dansında kullanılan çaf çaflı açık mavi payet bir elbise ile tango yapması idi. Birde uzun örgülü siyah saçları kalmış aklımda her figüründe sağa sola savrulan. Laf aramızda süperdi. Mahsun abimizde kendisini uzaktan kesiyor. İşin komik yanı da Mahsun’u ensesinden görmemdi. Üzerinde siyah bir takım elbise beyaz bir gömlek vardı. Saçları yakasına düşmüştü. Filmin galasında Mahsun’un üzerinde siyah bir takım vardı. Çok yakışmıştı. Oradan anımsadım herhalde. Sonra müziğin ve dansın bu rüyada işine diyerek uyandım. Sanırım müziğin kulaklıklarımdan geldiğini algıladım o ara.
Başka rüyalar gördüm mü hatırlamıyorum belki gördüm, belki görmedim ama aklımda bu kalmış.
Sonuç bütün gece uyur uyanık geçen saatler sonunda şimdi gözlerim acıyor, uykum var ve başım ağrıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder