Pages

24 Aralık 2010 Cuma

Dizilerimi Özledim...

Malum Hristiyan alemi noel tatiline girdi. Aslında bu tatil normalde beni pek ilgilendirmiyor. Tatilleri onların olsun önemli değil.
Bu güne kadar bir konuda beni ilgilendiriyordu. Malzeme aldığım bazı firmalar yurtdışı ile çalıştığı için ve yurt dışı siparişleri aralık 15 e kadar göndermek zorunda olduklarından bizim siparişleri bekletirlerdi. Gerçi o veya bu şekilde malzemeleri alıyoruz o konuda sorun olmuyor neyse...
Bu sene durum biraz daha farklı bir boyuta ulaştı bildiğiniz gibi iş yerinde biraz bolca boş vaktim oluyor. Bu yüzden bu sene bir sürü yabancı diziyi netten izliyorum. Ama maalesef onlarda noel tatiline girdiler ve ben sıkıntıdan kudurmak üzereyim.
Meğerse o diziler ile baya bir vakit geçiriyormuşum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder