Pages

17 Aralık 2010 Cuma

Engin Akyürek


Fatmagül'ün suçu ne dizisinin başrol oyuncusu olup kendisi Beren Saat ile beraber katıldıkları Türkiye'nin Yıldızları yarışması ile adını duyurdu. Yardımcı rollerde oynadığı filmlerin ardından önce benim deli dediğim Mustafa karakteri ile Bir Bulut Olsam dizisinde müthiş bir oyunculuk ortaya koydu.

Fatmagül'ün suçu ne dizisi için öyle bir değişim geçirdi ki hani görenin içi eridi. Bir adama bu kadarmı değişen bir saç kesimi farklı bir hava verir bu kadar mı yakışır gerçekten harika görünüyor. Önceki oynadığı karakterler göz önüne alınırsa süper bir şeye dönüştü.

Oyunculuk kısmına gelince bence dün akşam tam zirve yaptı. Dizinin yayınlanan 13 bölümünde Fatmagül'e olan duygularının ortaya çıktığı sahnelerde o kadar gerçekçi o kadar güzel bir oyunculuk sergilediki...

Fatmagül'e bakarken gözlerinin içinin güldüğünü gerçekten gördüm. Onun ile konuşurken gerçekten insanın sevdiğinin karşısında elinin ayağının birbirine karışmasını öyle güzel segilediki helal olsun dedim. Hele bir de sonunda Meryem ablası ile Fatmagül hakkında yaptığı konuşma yokmu hele bir de sonunda onu sevdiğini itiraf etmesi adam mühtiş oynamış, yüzünde o duyguları o kadar güzel yansıttı ki ben bile onun içinde ki heyecanı hissettim.

Türk sineması hep erkek jönler hakkında arayış içinde kaldı. Bence Engin Akyürek oyunculuğu ile adımlarını bu yöne doğru sıkı sıkı atıyor.

Şimdi Kerim karakterinin tecavüz maduru bir kıza olan aşkını o aşkın oluşmasını, gelişmesini, açıkçası tecavüz maduru bir kıza aşık olunabileceğini nasıl bir oyunculuk ile sergileyeceğini görmek için dört gözle bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder