Pages

7 Aralık 2010 Salı

HABER

evdeki iç savaş karşılıklı çıkarlar doğrultusunda ortak bir anlaşmaya varılarak son buldu.
aslında son bulduğuna şüpheliyim ya neyse sanırım ikiside baltaları şimdilik gömdüler.
eee madem gömecektinizde benim neden bir günümün içine ettiniz.
biliyorum bir çoğunuz bu nasıl kız ailesi hakkında böyle şeyler konuşuyor diyordur.
inanın bizim evde tartışmalar uzun zaman önce rutine bağlandı.
çünkü ben hayatım da bu kadar alıngan varlıklar görmedim.
ha o rutine alışmayan benim zavallı beynim bu arada.
garibim onların tartışmalarını, offlamalarını, puflamalarını çekmeye hala alışamadı.
eskiden kaçar saklanırdım, yada mp3 takar şarkı dinlerdim.
ama şimdi yapamıyorum geri geldiğimde yada kulaklıkları çıkardığımda hiddetle bir duvarmış gibi herşeyi önüme koyuyorlar bende çarpıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder