Pages

4 Ocak 2012 Çarşamba

ufff ufff

nasıl bir başlık bu yaa
dün kredi kartı ekstrelerimi kontrol ettim. baya hayıflandım. çünkü baya bir açılmışım...
neyse dedim sonra en fazla iki aya gene sıkıntım kalmayacak ama bu iki ay gene kendimi biraz sıkacağım....
olur olur sorun olmaz dedim. sadece biraz planlama ve sıkılık gerekecek....
geçen ay bayram seyran o bu derken olayı baya aşmışım ama önümde iki doğum günü var. insanın hediye aldığı arkadaşları hep ardı ardına aylardamı doğar yaa neyse artık katlanacaz ama bu sefer bütçem dahilinde bir şey almak niyetindeyim olayı patlatmamaktan yanayım yani küçük olsun az olsun öz olsun demek zorundayım...
aslında planım başkaydıda, malum fotoğrafçılık kursuna başlayacağım bir kaç ay daha geç olsaydı doğum günleri onların kendimce çektiğim resimlerini büyültüp armağan edecemtim ama olmayacak neyse bir daha ki seneye artık inşallah....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder