Pages

22 Ocak 2012 Pazar

bu sabah pırıl pırıl bir güne merhaba dedik.


dünkü havadan sonra bu kadar güzel bir güne merhaba deme şansımız olacağını düşünmediğimden bu günle ilgili bir plan yapmadım.


yaşamın kıtmetli olduğunu gösteren güzel bir gün...


bahar geliyor, baharda doğmuş biri olarak benim için çok kıymetli bir zaman...


ben ne kışı nede yazı fazla severim ama bahar enerjimin tavan yaptığı, yeni planlarımın ve umutlarımın hat safhada olduğu bir zaman dilimi benim için


şu anda quenn ve robin wıllams'dan we are the champions dinliyorum. bana dinlerken farklı enerjiler veren şarkılardan biridir bu...


ben bir müzik dinlerken ondan enerji almayı severim yerimden duramamamım yeni doğmuş bir tay gibi oraya buraya zıplama arzusunu içime salan bir duygu bu.


şimdi 5 m2'lik odamda oradan oraya savrularak hem bu güzel havanın hemde müziğin keyfini yaşamak istiyorum...


yapmadım merak etmeyin...


keşke her günüm sorumsuz bir keyif ile geçebilse, keşke her günüm bir öncekinden güzel ve keyifli olabilse, keşke her insan yaşadığı günü müthiş bir keyifle tekrar edebilse....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder