Pages

22 Ocak 2012 Pazar

trendyol

ayın 24 ünde bir arkadaşımın doğum günü var. trendyoldan onun için iki güzel hediye beğenmiştim. terlik ve havludan oluşan bir sauna seti ve çeşitli yağlardan ve jellerden oluşan bir set
sauna seti zamanında gelmesine rağmen, diğer seti teslim tarihinden sonra gelebileceği tarafıma bildirildiğinden gidip arkadaşım için yeni bir hediye aldım. siparişi iptal etmek için aradığımda paketimin kargoya hazırlandığını söylediler. iptal etmek istediğimi yerine bir hediye aldığımı gündüz görüştüğüm personellerinin eksik bilgi verdiğini söyledim. iptal edeceklerini söylemelerine rağmen bu sabah gelen mesaja göre kargo gönderilmiş.
şimdi ne yapacağıma karar veremiyorum. iki sebepten dolayı kararsızım.
1 kredi kartımı bu ayda patlatmayı becerdim sanırım ki bu durum beni zorluyor...
2 zaten güzel bir hediye aldım. yeni geleni ne yapacağım diye düşünüyorum
3 diğer taraftan gelecek ayda bir arkadaşımın doğum günü ve gelen şeyler güzelse yanına bir şeyler daha alıp konsept bir hediye paketi yapabilirim diye düşüyorum
görmeden karar veremeyeceğim galiba...
ayrıca trendyol'da bu sefer canımı çok sıktı, gerçi daha önce olmamıştı ama keşke daha net bilgiler verebilseydiler çok iyi olurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder