Pages

20 Ocak 2012 Cuma

fotoğragçılık ve çekim teknikleri ile ilgili olarak 30 küsür tane video izledim.bitirdim.


ve şöyle bir yol izlemeye karar verdim. her video farklı bir konu için hazırlanmış. bende bundan sonra her pazar günümü bir video konusuna ayırıp tamamen tek bir konuya konsantre olarak çekim tekbikleri öğrenmeye ve ilerletmeye karar verdim. ilk derse tabii hava şartları izin verirse bu hafta sonu başlayacağım.


diğer taraftan bu seneki ikinci planım olan bir köpüş edinme işini biraz erteledim. onu yapmadan önce bahçe sorununu halledicem. yani bahçede bir kış bahçesi oluşturucağım ki köpüşümüz geldiğinde onun için bir ortam yaratılmış olacak.


yaptığım araştırmalar sonucunda ilk ayların özellikle tuvalet ve ne bulursa kemirme açısından baya sıkıntılı olduğunu öğrendim o yüzden kış bahçesini oluşturup en azından bu alışkanlıkları edinene kadar orada kapalı ama geniş bir ortamda rahat bir yaşam alanı sağlama kararı aldım.


ayrıca kafamda bir hasky alma fikri varken sanırım o fikirden yavaş yavaş vazgeçiyorum. nedenine gelince hasky'ler için yaz ayları kendileri kış şartlarına uygun köpüşler olduklarından çok zor geçiyormuş. köpüşün canını acıtmaya deymez dedim. şimdilik favorim golden oldu gibi çünkü golden'lar hem yaz hem kış şartları için uygun, hem komut alma konusundada çok iyiler, sonra aile bireyleri ile ve çevrelerinde olan kişilerle anlaşmaları çok iyimiş. bakalım zaman daha neler öğretecek bilmiyorum ama daha önümde en az dört ayım var ondan sonra tabii birde evdekileri kandırma işi var. annemi razı etmek kolay çünkü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder