Pages

9 Ocak 2012 Pazartesi

komik bir itiraf

bu gece arabayla eve gelirken radyoda konuşulanlara gülüyordum, aklıma geçmişteki komik bir korkum geldi.
çocukluktan bu yana dişlerim konusunda hep sıkıntılıydım. ee tabi o kadar çok abur cubur yersen böyle olur.. daha 10 yaşına gelmeden nerede ise dişlerimin yarısı çekildi. zamanla evet yaş küçük olunca tekrar çıktılar ama biraz daha büyüyünce ve ben abur cubur işini gene abartınca dişlerim tekrar çürümeye başladı.
o zamanlar öyle özel dişçilerde diş yaptırmaya verecek param yoktu. daha doğrusu daha acil ihtiyaçların yanında bu hep arka sıralara itilirdi. önce tek dişimi yaptırdım, sonra 4 dişlik bir ön grup yapıldı. buda beni kesmedi, nerdeyse bütün dişlerimi yeniledim ağzımda kendime ait 11 dişim, 1 boş yerim var ve gerisi tamamen sıfırdan yeniden yapıldı.
mevzuu aynen şu dişlerim yapılmadan önce gerçekten çok kötü durumdaydı. benim dişlerim özellikle ön dişlerim iki dişin arasında çürür kocaman bir oyuk olurdu yada azı dişlerimin içi çürürdü. az sıkıntılı diş operasyonları geçirmedim, az intihaplarla uğraşmadım. hatta bir seferinde o kadar şişti ve ağrıdı ki bir gece yedi ağrı kesici içip ertesi günü akşama kadar uyuyarak geçirdim. neyse gene dağıldı konu...
dişlerimi yaptırmadan ağzımı bile açamazdım, gülerken çekinirdim biri görecek diye ağzı kapalı gülerdim anlayacağınız. ama asıl problem oda değildi. şimdi gülme zamanı geldi. sanki o dönemlerde erkek arkadaşım varmışta beni öperse ne yaparım diye düşünürdüm. dişlerim olmadan nasıl olacak diye içlenirdim.
tabii ortada ne erkek arkadaş, ne öpücük vardı. ama genede bu durum beni baya bir endişendirmişti. sanırım herşeyi geriye itip dişlerimi ön palana almamın en büyük nedenide buydu. ama o gün bu gündür daha beni öpecek biri ile karşılaşmadığımdan, sağlık ve güzellik açısından işimi yarasada öpücük konusunda bir gelişme olmasını sağlamadı....
bu arada bu yazıyı yazarken hep diş yerine düş yazmışım okurken tek tek düzeltmek zorunda kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder