Pages

13 Ocak 2012 Cuma

hayatta en uyuz olduğum şey insanların arkamdan iş çevirmesi, nefret ediyorum.
bu kim olursa olsun değişmiyor, arkadaşım, ailem yada patronum...
nitekim patronum tam şu günlerde arkamdan işler çeviriyor. yoruldum.
insanlara dert anlatmaktan, izahat vermekten, yaranamamaktan yoruldum.
yaranmak değil derdim ama anlatamıyorum, kimseye hiç bir şey anlatamıyor izah edemiyorum. durum içinden çıkılmaz bir hal alıyor. gerçekten yoruldum. istemediğim bir yere gönderildim. nereye çekerlerse oraya gittim hata ettim, güvendim yerime gelenlere öğretebileceğimin en iyisini verdim. ama olmuyor artık. artık olay içinden çıkılmaz haller almaya başladı.
vazgeçiyorum. ama gitmeden son söyleyeceğim sözlerim var.
bütün duydukları şeyleri yüzüme vurmuyorlarda arkamdan kırk tane laf çeviriyorlar bunu anlamıyorum. duyduğun yada gördüğün ne ise söyle bende sana cevabımı vereyim beğen yada beğenme umrumda değil ama bana savunma şansı vermeden yıllardır verdiğim emeğin üstünü bir çırpıda çizme beni yok sayma benim sana duyduğum kadar saygı duy
sıkıldım kaçmak istiyorum. kabuğuma çekilmek doğruyu bulana kadar kapanmak istiyorum.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder