Pages

19 Ocak 2012 Perşembe

dumur oldum

aslında dumur olmakta demeyelimde cahillik desek daha doğru olur.
bildiğiniz gibi bir fotoğraf tutkum vardı ama bazı sebeplerden dolayı baya bir geriye attığım bir olaydı. neyse sonunda olayın orta göbeğine dalarak konuyu çözdüm. şimdi gelecek ay başlayacak kursu bekliyorum sonrası allah kerim deyip, zevk için dalacağım fotoğraf alemine bodoslama...
ama bundan hariç bir tutkum uzun zamandır istediğim bir şey var. bir köpek
evet bir köpek bakmak istiyorum, yaş kemale erdi bu saatten sonra evlenirmiyim bilmem ama bir çocuk sahibi olma olasılığım her an azalıyor bende dedim bari işin sevgi boyutunu bir canlıya vereyim bir köpek alayım ama olay hala düşünme evresinde, neden diyeceksiniz çok büyük bir sorumluluk ve becerememekten korkuyorum. yavruyu alıp bakamamaktan, ilgilenememekten korkuyorum. sonuçta ona bebek gibi bakacan, besleyecen, aşıya götürecen, doktora götürecen, gezdirecen ve daha bir çok şey yapacaksın. benim sorunum yavruyu aldıktan sonra bunları yapamamaktan becerememekten korkmam, köpekçiği incitmek, üzmek, ihmal etmek yani kısaca bu işi becerememekten korkuyorum...
beceremezsem sonra ne olacak diye düşünüyorum. en büyük sorunum köpekçiği ne yapacağım... hayvana eziyet etmemek adına ondan vazgeçebilirim ama onu ne yapacağım bilmiyorum işte o yüzden sanırım almaya hazır olduğum noktada mutlaka ve mutlaka aldığım yerle bu konudada konuşmaya karar verdim. ancak o şartla alabilirim çünkü... köpekçiği geri verip ona benden daha iyi bakacak birilerine verilmesini isterim çünkü.
ama becerirsem ona bakarsam bana iyi bir dost ve arkadaş olacağınada eminim...

diğer taraftan asıl dumur olduğum konuya geldik. köpeklerle ilgili araştırmalar yapıyordum. yemesi, içmesi, bakımı vesaire vesaire neyse sonra dumura uğradığım bir mevzu gördüm. köpek malzemeleri satan bir sitede köpek regl pedi satıyorlardı. kafama takıldı açtım baktım, sonra google'da araştırdım.
salak kafam onlarda memeli sende, sen regl oluyorsan onlar neden regl olmasın ki, harbiden çok şaşırdım konuyu görünce aptallık işte....
neyse bunu önlemenin en kestirme yoluda kısırlaştırmaymış, her ne kadar bu yolu tercih etmesemde sokakta yaşayan köpekleri düşününce gayet mantıklı geliyor bu durum o yüzden bir köpek alırsam ve dişi olursa gerçi erkek olsada farketmez mutlaka kısırlaştırılacak....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder