Pages

2 Ocak 2012 Pazartesi

ilk karar

2012 ile ilgili ilk kararımı verdim ve pazar günü eyleme koydum. hani o çok istediğim fotoğraf makinesini aldım diyordumya onu kardeşim hediye aldı bana, sonrada kafamı yedi madem bu kadar meraklısınız dedi neden dedi bir profesyonel fotoğrafçılık kursuna gitmiyorsunuz, düşündüm...
madem makineyi o aldı bende bu konuda bir şeyler yapabilirim dedim. bu konudaki en büyük sorunum kursların genelde ya hafta arası ya da cumartesi olması idi. çalışan biri olarak hafta arası gitmem mümkün değil. cumarteside 5'e kadar çalışan bir zavallı olarak bana fotoğraf çekmeyi öğrenecem diye 2 yada 3 ay izin vermezlerdi. o yüzden favori günüm pazar oldu.
dün araştıra araştıra sonunda bir yer buldum. pazar günü ders veriyor. üstelik yeride bana uygun tek vesaitte rahatça gidebileceğim bir mekan. ayrıcada kurs ücretleri gayet makul.... eğitimi konusunda sitesinde olan referanslar her ne kadar göz doldursada ancak eğitim alırken bunu anlayacağım sanırım.
fiyat bu kadar cazip oluncada sadece temel fotoğrafçılık eğitimi almam gerekirken ileri fotoğrafçılığıda ilave ettim.
bu pazar kardeşim ile gidip görüşeceğiz fiyat uygun olduğundan bende gelirim dedi. bakalım neler olacak. eğer bir sorunda çıkmaz ise 22 ocakta derslere başlayacağım.
hayatımı farklılaştırmak istedim ve şimdi bunu yapmak için önümde bir fırsat var. umarım beceririm.

2 yorum:

  1. süpersin
    hadi bakalım bu yılın ilk günkü kadar kararlı ve güzel olmasıı dilerim.

    YanıtlaSil