Pages

29 Kasım 2010 Pazartesi

off off
kötü bir hafta sonu geçirdim.
sinirden uyku bile uyuyamadım.
tek iyi tarafı okuduğum kitabı bitirdim.
romantik kitaplar okuyan bendeniz gene kendimi kitabın erkek karakterine kaptırmadan edemedim
adamın adı bile çekici FALCON
kitabın adı kalbimin tek sahibi virginia henley yazarı, çok ama çok güzel bir hikayesi olsada beni etkileyen falcon oldu.



















bak şimdi merak ettim. neden kitapların yada filmlerin baş karakterleri her zaman yakışıklı ve inanılmaz özelliklere sahiptir.
hiç çirkin bir karakter yokmudur.
sonra düşündüm biraz eskilere gittim. bir zamanlar trt'de bir dizi vardı.
güzel ve çirkin hatırlayan hatırlar vincent aslan adamımız.
çirkin mirkindi ama karizmatik süper bir adamdı.







gerçi eski bir klasikten geliyordu hikayesi ama bizim karakterimiz hiç bir zaman yakışıklı prens olmamıştı.





biz onu öylede sevmiştik.
bu arada uzun zamandır aradığım eski bir filmi buldum geçen gün. sevgili youtube'umuz normal açılınca kısıtlamalardan yırtıp aradığımı bulmam kolay oldu. hatta tam bir raslantı oldu.
filmin adı acapulco bay













konusu güzeldi. yakışıklı bir erkek , güzel bir kadın
aşk, entrika kısaca ne ararsan var. filmi türkçe bulamadım. o yüzden yüklenen dillerde izledim videoların bazılarını. gülmekten kırıldım izlerken. hatırlıyorum da o başladımı işi gücü bırakır televizyonun başına çökerdim. tony ah tony ben ne aşıktım o zamanlar bu adama. şimdi seğredince bir gerip geldi. tabii çekimler eski ve görüntü pek içi açısı değil. eee yabancı bir dille izlemekte pek cazip olmadı. ama beni asıl güldüren.
adamın tüm muhteşemliğinin yanısıra kıyafetler oldu. tanrım neymiş onlar ya. miami vıce da ki gibi kısa bilekte pantalonlar, ceketin altına giyilen tişörtler, gömleğin altına giyilen yüksek bel pantolonlar hatta eski ince ekmerler. ayakkabıları unuttum onlarda genelde eski bez ayakkabılar vardı yazın giymek için o tarzda.
tony bir bölümde silahı beline koyuyor pantolonun beli o kadar yüksekteki adamın nerede ise göğüslerine değiyor silahın kabzası.tüm bu olumsuzluklara rağmen genede türkçesini bulsam tekrar izlerdim. gerçekten çok ama çok güzel bir diziydi. bulduğuma sevindim.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder