Pages

27 Kasım 2010 Cumartesi

Ne Mutlu Türküm Diyene

Ne dir bu saçmalık bu riyakarlık anlamadım.
Her gün bize kim olduğumuzu, ne olduğumuzu, nasıl buralara geldiğimizi hatırlatan vatanı ve milleti için kan dökenleri andığımız her sabah okullarda okunan Andımız ve 10 yıl marşına uzanan diller nedir.
Kimlikleri adına özgürlük istediler kürdüz dediler baştakiler eyvallah dedi. Önce isimler değişti sonra devlet televizyonunda Kürtçe yayına başlandı. Her yerde kürt olduklarını bağrına bağrına söylemelerine izin verildi.
Şimdi kendini bilmez bir milletvekili olan şahsiyet ki milletvekili olurken ettiği yemini göz ardı ederek varlığı niye Türk varlığına armağan olsunmuş kendisi kürtmüş diye ortaya bir laf attı. Senin gibi bir pisliğin varlığı zaten bu ülke için lazım değil ama seni oraya getirenler utansın.
Bizimde kendini bilmez hükümetimiz ve milli eğitim bakanımız özgürlük, insan hakları, Avrupa birliği diye öne sürüp bize her gün Türk olduğumuzu hatırlatan andımızı ve marşımızı ortadan kaldırmaya çalışıyor.
Daha da vahimi İstiklal marşımızı bile isteğe bağlı okunması konusunda tavsiyeler çıkıyor kuruldan.
Kimsiniz? nerden geldiniz? ne siniz bilmiyorum. Ama bildiğim tek şey cebinizde TC vatandaşı nüfus cüzdanı taşıdığınız sürece bu ülkenin vatandaşısınız ve sizler o bayrak dalgalandıkça benim ve benim gibi düşünenler yaşadıkça bize kimliğimizi, nerden geldiğimizi, kim olduğumuzu asla ama asla unutturamayacaksınız.
Çabanız bu yönde Avrupa, birlik sayesinde özünü kaybetmeye başladı. Ama biz Atamızın dediği gibi damarlarımızda öyle bir asil kan var ki Osmanlı ile başlayıp Atamızın ve bu ülke için kanını döken şehitlerimizin izinde devam edip bu ülke için gözümüzü bile kırpmadan can veririz.
Size ne Andımızı, ne Marşımızı, ne Bayrağımızı çiğnetiriz. Onlar için ölenlerin yerine bin kere daha ölürüz. Onlar için ölür aynı zamanda öldürürüz.
Hükümeti de kınıyorum bu konuda sırf oy kapmak için verdiği tavizlerin bedelini ödeyecekler. Gerçi vatan toprağını üç kuruşa elin yabancılarına satan şerefsizlerin böyle davranış ve tutumları olması doğaldır. Ama öyle bir noktadan vuruyorlar ki prangayı insanlara dini inançlarını istismar ederek onların kendilerini desteklemelerini sağlıyorlar.
Ben Türk doğdum.
Türk yaşadım.
Türk öleceğim.
Benden sonraki nesilde öyle olacak. Bir gün bu ülke değerlerinden vazgeçer, insan hakları, eşitlik diye onların istediklerini verirse bilin ki o gün bu ülke için kanlarını dökenler bir kez daha ölecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder