Pages

1 Eylül 2010 Çarşamba

copya çekmenin sonuçları

hani size dün copya çektim demiştim ya yazım için dünden beri hala o hatıralar furyası devam ediyor.
bu hatıraları yazanlar benim beş arkadaşım arada yazılarım da bahsettiğim net'ten edindiğim ama görmediğim arkadaşlarım.
sabah bloglarını açtım okudum. okurken güldüm, üzüldüm, sevindim.
bazen komik, bazen samimi, bazen sevecan, bazen kızgın, bazen alınganlar daha doğrusu hepimiz öyleyiz sanırım.
onların anılarını sevdikleri şeyleri okurken keyif aldım. 32 yaşında biri için onların yaşları her ne kadar bende genç olsada çok fazla ortak yanımız olduğunu aslında hepimizin sevinçleri, üzüntüleri, yalnızlıkları hatta ortak sorunları olduğumuzu gördüm. sevindim mi
evet aslında sevindim. insanlar kendilerini o kadar çok saklıyorlar ki bazen kendi adıma konuşayım yaşadığım sıkıntıları sadece kendim yaşıyormuşum gibi geliyor.
şimdi kendimi o hatıralardan sonra daha iyi hissediyorum. kendimi de onları da seviyorum.

not : bono boğaz köprüsünde yürüyecekmiş ben neden yürüyemiyorum? üstelik ben her geçişimde para ödüyorum. yani tepe tepe kullanma hakkı bende olmalı değilmi.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder