Pages

17 Eylül 2010 Cuma

Ölmeden Yapılacaklar

Ölmeden yapmak istediğim iki şey var.
Bunların ikisi de maalesef biraz cesarete biraz da maddiyata bakıyor.
Birincisi Adrea Bocelli’nin bir konserine gidip onun canlı performansını izlemek ki şu anda içinde bulunduğumuz koşullarda adamın İstanbul’a gelmesi mümkün olmadığı için benim onun konser takvimine uymam gerekiyor ki bu da çok zor. Geçenlerde sitesinde programına baktım hatta konser biletlerinin fiyatına bile o kadar uzak ve imkansız geldi ki tahmin edemezsiniz. Ama bir gün mutlaka yapıcam onu canlı izleyeceğim sadece şu an bunu yapamıyorum.
İkinci yapmak istediğim İskoçya’yı adım adım, dağ dağ , taş taş dolaşmak. İskoçyalı filminden sonra cesur yürek ile alevlenen İskoçya tutkum her gün onların doğasına, müziğine duyduğum açlık ile artıyor. Gaydanın çıkardığı nameler ile o toprakların kokusunu duyduğumu havasını içime çektiğimi düşünüyorum. Tarihi yerleşim alanlarını, kısmen halen sürdürdükleri geleneksel yaşam tarzlarını, kilt adını verdikleri kıyafetlerinin hikayesini ve kendine has müziklerini onlardan öğrenmek ve dinlemek istiyorum.
O kadar içime işlemiş ki İskoçya müziklerini duyduğumda kendimden geçiyorum. Üzerinde adının yazdığı her şeyi okumaya gayret ediyorum. Beni bilirsiniz best salerlar vazgeçilmezimdir. Bu yüzden içinde İskoçya hikayeleri geçen ne kadar kitap varsa hepsini alıp okuyorum. Onların kitaplarda yazıldığı kadar kaba olduklarını zannetmiyorum ama gene de o kitaplarda ki ilkellik ve yaşam tarzı beni cezbediyor. Bir gün mutlaka oraya gideceğim gitmezsem her halde gözüm açık giderim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder