Pages

18 Eylül 2010 Cumartesi

ne olmak isterdim ?

bu soru 5 yaşında sorulmaya başlanıp en son lise öğrenimi süresince kafada şekillendirilip üniversite öğrenimi sırasında belirlenen bir cevaptır.
bazen de ne okursanız okuyun içinizde ki ses size eğitmini aldığınız şeyden farklı bir yöne yönlendirir.
32 yaşından sonra geriye dönüp tüm pişmanlıklarınızı gözden geçirerek vereceğiniz cevap ise benim gibi sadece bir hayalden öteye gidemez.
küçük bir kızken dans etmek isterdim hatta saatlerce dans ederdim. hala hayalim dansçı olmak var evet şişmanım ama dans ederken kendimi ruhumdan bedenimden ayırıp farklı bir dünyada buluyorum bu da beni mutlu ediyor. özgürce müziği hissedip dans etmek bedenimin her kasını kullanmak istiyorum. dans ile yatıp dans ile kalkmak istiyorum. zevk aldığım için bunu yapmak istiyorum. ve itiraf ediyorum evde kimse olmadığı zamanlar müziğin sesini sonuna kadar açıp dans ediyor, kalçalarımı ve bedenimin her tarafını sallayıp müziğin ritmine uyuyorum. neyse bir gün kendime uygun bir dans kursu bulursam belki amatörce bu tutkumu tatmin ederim.
hayalime gelince güleceksiniz biliyorum. hayatım boyunca dans gibi hissettiğim, beni alıp götüren içinde yoğuran şekillendiren bazen hüzünlendiren tıpkı tom hanks'in philadelphia filmindeki maria calas'ın seslendirdiği o müthiş arya gibi bazen mozart'ın türk marşı gibi beni coşturan tutkum müzik. işte bu tutku yüzünden mozart gibi muhteşem bir kompozitör ve orkestra şefi olmak isterdim. kendime göre bir kulağım var aslında bu konuda tam bir deliyim. müziği duyduğum her noktada ritim tutar hatta keman yada piyano çalıyorsa parçada ellerimle onların hareketlerine uyarım basılan her tuşu taklit ederim. kimse yalnış anlamasın ne keman ne piyano çalmayı biliyorum ama içimde hissettiğim hali ile onlara ayak uyduruyorum. davulda süperimdir ama, bazende çok fazla keyif aldığım bir klasik müzik parçasında orkestra şefinin yerine ben şeflik ederim parçaya.
evet bir kompozitör ve orkestra şefi olmak isterdim. bütün enstürüman çalan sanatçılara hükmetmek onların bana yaşattığı duyduyu vücut dilim ile onlara yansıtmak ve izleyicilere mühtiş bir müzik ziyafeti vermek isterdim.
tıpkı james horner gibi muhteşem besteler yapmak isterdim. ve bir gün onları muhteşem bir orkestra ile çalmak hatta daha ileri gidip adrea bocelli'nin arkasında o müthiş aryalara eşlik etmek isterdim.
sadece bir hayal sadece küçük bir arzu asla olmayacak bir tutku

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder