Pages

25 Ağustos 2010 Çarşamba

Paket Bu

Bir arkadaşım erkek ve kadın arasında hangi cins daha fazla yalan söyler diye yazmış. Ve elbette kadınlar demiş.
Neden mi? Kadınlar gerçek yüzlerini göstermezler, gerçek bedenlerini sergilemezler, gerçek iç dünyalarını ise asla göremezsin.
Gerçek yüzlerini göremezsin çünkü her sabah bir erkeğe yada etrafında ki insanlara güzel gözükmek için uykusundan feragat eder. Bir saat makyaj yaparlar. Yüzlerinde ki yorgunluğu, çizgileri dünyanın en büyük sektörü olan pahalı makyaj malzemelerinin ardına gizlerler. Amaç nedir? Karşındakini kandırmak.
Sabah uyandığında ayna da sana bakan yüz kendi yüzün olmayacak sanki. Gece yattığın gibi muhteşem kalkacaksın sanki, yalan. Bu sadece televizyon da olur.
Sonra vücudun geliyor. Pürüssüz ve bronz bir ten tekstil sektörünün nimeti sarkan gögüsler için dikleştirici südyenler, popo kaldıran iç çamaşırları, bacakları güzel gösteren parlak çoraplar ve tabii ki muhteşem göz alıcı bir elbise.
Onun ertesi sabahı daha beter. Düşünsenize arkadaşlarınız habire olmayan vücudunuzu över, beraber olduğunuz adamın gözlerini öyle bir boyamışsınızdır ki adamın yanında sabahları çıplak olmayı düşünemez gizlenmesi gereken her şeyi gecenin karanlığına bırakırsınız. Ve vala aynada ki gerçek haliniz.
Ve tabii saçlar. Saçlarının rengi ne kadar doğal der bir arkadaşınız sizde keyifle teşekkür edersiniz. Oysa bir kaç gün önce boyatmışsınızdır. Kandırmaca nın en önemli görsel destekçisi saçlardır. Kesimi ve şekli ile bazen masum, bazen seksisinizdir.
Ama tüm bunlar bir gerçeği asla değiştirmez. Gerçek sabah aynada gördüğünüz ham halde ki o kadındır.
Bende tüm bu beni çekici, seksi, alımlı yapacak bir şeylere karşı biriyim. Kuaföre gider saçlarımı kestiririm. Ne model yapalım dediğinde beni sabahları uğraştırmayacak bir model olsun der kestirir çıkarım. Sabahları sadece saçlarımı şöyle bir tararım. Ne fönüne ne jölesine bakarım.
Makyaj hak getire sabah sabah yapılabilecek en büyük işkence hele bir de yüzünüz düzgün değilse bir saat uğraştırır sizi. Çok şükür yüzüm düzgün ama orantı hassasiyeti var bende çektiğim kalemin uzunluğu aynı olmazsa deliririm ben. o yüzden beni belki farklı ve güzel gösterecek bir makyaj yerine doğal olmayı sadece özel zamanlar da makyaj yapmayı tercih ediyorum.
Dik gösteren südyenler yerine toparlayıcı südyenler kullanıyorum. Çünkü kiloluyum yani bu konuda biraz dünya nimetlerinden faydalınıyorum. Ama yukarıda bahsettiğim diğer şeyleri kullanmıyorum. Aynaya baktığımda başkalarının beğenisinden çok kendi beğenime önem vererek giyiniyorum.
Etrafımda ki insanlar yaşın aldı gitti. Kendine biraz özen göster de bir koca bulursun diyorlar. Açıkça yalana teşvik ediyorlar. Bense onlara aynen şu yanıtı veriyorum.
Kimseye yalan söyleyemem paket bu beğenen alır beğenmeyen almaz. Sanki adam beni günün her dakikası boyalı kınalı görecek hayır beni çoğunlukla doğal halim ile görecek eee o durumda da doğal halimi ne kadar erken görürse o kadar iyi olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder