Pages

22 Ağustos 2010 Pazar

Kiloluyum diye pantolon mu giymek zorundayım ?

Bildiğiniz üzere ben kilolu bir bayanım ve yaz başından beri kot pantolonetek kendi bedenime uygun bulamadım. Taktım mı takarım ya ne yapıp edip o pantolon eteği bulacağım neyse...
Arama çalışmaları esnasında bir şeyin farkına vardım. Bir çok mağazada artık eskiye nazaran büyük beden bölümü var. Ama gariptir bütün kıyafet kombinasyonları tunikler ve pantolonlar üzerine.
Tamam pantolon şişman bir bayanı inca görteriyordur. Bu fikri kabul edebilirim. Ama sırf kiloluyum diye her ne kadar yazlık olsalarda pantolon giymek zorundamıyım. Şöyle tiril tiril etekler giyip havanın güzelliğinin tadını çıkaramayacakmıyım.
Hayır çıkaramayacağım anladım. Bir sürü mağaza gezdim ve tek bir etek bile yok. Bunuda bir kenara koy o tunikler ne ya hepsi kokoş pullu, boncuklu
Şu tasarımcılara sanırım birileri kadınlar sadece misafirliğe gidiyorlar yada şık ofisler de çalışıyor diyor galiba.
Şişmanım diye spor bir tişört yada bir etek giyemeyeceğim anladım. Benim bütün gardolap güme gidiyor bunuda anladım. Acil olarak kıyafet konusuna yatırım yapmam lazım buda işime gelmiyor. Ne yapacaz bakalım hayırlısı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder