Pages

20 Ağustos 2010 Cuma

Kocaman Harflerle POZİTİF

Arkadaşım filiz pozitif düşünce ile hayatımı değiştirme gücüm olduğunu söylüyor.
Haklımı? Aslında genel düşününce haklı olduğunu söyleyebilirim.
Güne güzel başladığım da mutlaka o gün güzel geçiyor.
İnsanın kendisini sevmesi gerektiğini söylüyor.
Her gün aynada kendi kendine seni seviyorum demek gerektiğini her günün güzel olduğunu telkin etmek gerektiğini düşünüyor.
Tüm bu söylediklerini düşününce gülümsedim.
Haklı çünkü hep kendimi sevdiğimi düşünürdüm. Ama sanırım artık fazla sevmiyorum. Bir gazetede çok gülen kişilerin uzun ömürlü olduklarını okumuştum.
Aslında farkettim ki uzun zamandır gülümsemiyorum. Gülmüyorum.
Oysa ben çok fazla gülerdim. Hatta insanlar söylenen çoğu şeye güldüğüm için kızarlardı. Oysa şimdi sanırım yeni çalışma yerimden dolayı gerginim fazla yalnız kaldım. Eskisi gibi gülmüyorum. Eskiden tanrım kelimeye bak sadece altı ay önceydi oysa iş arkadaşlarımla, müşterilerimle hatta ara ara patronlarım ile konuşur mutlaka gülecek bir şey bulurdum.
Şimdi insanın kendisini sevmesinden gülmeye nasıl geldik diyorsunuzdur.
Ben gülünce kendimi mutlu hissederim. Gülmek hatta gülümsemek için bulduğum her fırsatta içimde ta derinlerde bir şey kıpırdar. öyle durumlar da da kendimi daha çok sevdiğimi anlarım. Çünkü keyif almış ve mutlu olmuşumdur.Buda etrafıma pozitif olarak yansır.
Haklısın filiz pozitif düşünce her şeyi yoluna koyuyor. Ve bundan sonra daha fazla pozitif düşünmeye ve gülümsemeye çalışacağım.
Şimdi aynısını sizde yapın derin bir nefes alın, gülümseyin ve kendinizi sevdiğinizi düşünün hatta düşünmeyin kendinize bunu söyleyin.
Ben bir süredir unutmuştum siz sakın unutmayın.
Ramazan dolayısı ile dışarı çıkmaktan hoşlanmıyordum. Ama en azından yarın bir kaç saatte olsa dışarı çıkıp vakti geçirmeye karar verdim. Planımda aksaklık olabilir olsun, olursa pazar giderim.
Ne mi yapıcam biraz alışveriş var kafam da. Ama merak etmeyin öyle kıyafet felan derdin de değilim. Kadınların kendilerini kötü hissettiklerinde morallerini düzeltmek için kendilerine çektikleri bir ziyafet vardır.
Kocaman çikolatalı bir pasta alıcam. Bu bile beni mutlu etmeye yetti.
Tamam kabul ediyorum kilo verme işini bir katkı sağlamayacak daha sı ramazan'da zaten pek iyi gitmiyor. Kısaca ara verdim diyelim.
Tamam biliyorum vazgeçti diyorsunuz ama maazeretim var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder