Pages

15 Ağustos 2010 Pazar

oruç, sahur, sıcak, uykusuzluk ne ararsanız

dört gündür hiç bir şey yazmamışım

sendrom ortada malum ramazan

aslında kiloma bakınca herkez yemekten ağlanacağım sanıyor ama

asıl derdim su malum hava sıcak hemde çekilmez derecede

susuzluk beni talan ediyor

bütün gün vantilatörün karşısında olmama rağmen susuzluktan ölüyorum

o yüzden ofiste bardakları bile ortadan kaldırttım

su ile ilgili bir şey görmeyeyim diye

eve gelincede mutfağa girmiyorum

tabii tek etki buda değil uyku düzenim talan oldu

malumunuz sahura kalk yemek ye uyu bünye alışık değil

ama yapacak bir şey yok

birde sıcak varki anam o beni tam talan ediyor geceleri duş alıp yatıyorum

sonra uyuyamayınca kalkıyor tekrar yıkanıyorum

uyudum uyudum bir daha

terlersem gene uyumak haram bana nitekim bu sabahta öyle oldu

pazar sabah saat 7 de ayakta olan kaç insan vardır acaba işi olanlar hariç

anam yatakta yatıp uyumak yerine sabah beridir ayaktayım

önce mp3 den müzik dinledim sonrada aldım bilgisayarı çocukluk zamanıma geri döndüm

ben çocukkene bir anime vardı sihirli şovalyeler diye bir kaç gündür ona taktım

netten buldum ve izledim ama son 8 bölüm yok uyuz oldum neyse buda bir şeydir

uzun zamandır arıyordum

dur onu size yarın anlatayım evdeyim resimler felan bulmam lazım uzun hikaye yani hem yarına konu olsun dimi

şimdi düşünüyorum sinemayamı gideyim evdemi oturayım

sorun gitmek değilde dönerken ev yakın olduğu için yürümem gerekiyor ama bu sıcak öldürüyor beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder