Pages

8 Ağustos 2010 Pazar

bu hafta sonundan nefret ettim

aslında ramazandan önceki son hafta sonum olduğu için hayli keyifli başlamıştı. arkadaşlarım istanbula gelmişlerdi. onlarla görüşecektim. ailemle pikniğe gidecektim.
arkadaşlarımı göremedim. çünkü uyuz patronum toplantımızı mazeret gösterip önceden haber vermediğim için gitmeme izin vermedi. son dakikada iptal etmek zorunda kaldım. ve açıkçası patronumun bu tavrına çok içerledim. ama intikam yakın hissediyorum.
ailemle pikniğe gittim ama iğrenç geçti. ta karaburuna kadar gittim. millet övüp övüp duruyordu. gidip bir bakalım dedik. hiç beğenmedim. dönüşte iki saat gitmenin verdiği yolculuk sıkıntısı ile ailem ilk buldukları piknik yerine girdiler. çok kötü bir yerdi gölgelik bulamadım. acayip acayip tipler vardı etrafta kısaca bütün günü arabanın içinde oturarak geçirdim.
hafta sonunun tek kârı julie garwood'un yeni kitabı sır ı okumam oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder