Pages

11 Mart 2012 Pazar

yazmak için ne vakit ne de bir konu bulamıyorum.
yaşadığım stres yüzünden düzensizliklerim gene baş gösterdi tam ufak ufak düzene giriyor diyorum hop gene karışıyor 15 gün önde regli olmuştum ve üç gün sürmüştü normalde 5 gün olmam gerekiyordu ve şimdi dün tekrar regli oldum açıkçası bu sefer fena durumdayım tek arzum beş günlük normal periyodunu tamamlaması ve akabinde düzene girmesi...
merkeze geri döndüğümden beri yemek alışkanlıklarımda garip bir düzene oturdu daha az ve net aralıklar ile yiyorum dolayısı ile sanırım kilo vericem çünkü porsiyonlarda azaldı
ama stres beni korkutuyor bir gidip bir gelen durumlar pek bana göre değil neyse ileriki günlere bakacaz artık.
güzel gelişmelerde yok değil fotoğrafçılık kursum 8 nisanda başlıyor pazar günü 11 ile 14 arası 8 pazarımı ona ayırmak zorunda kaldım ama yazın en güzel zamanı haziranda artık hobimi gerçek manada öğrenmiş olacağıma inanıyorum.
maddi kazanç beklentilerim yok sadece bundan sonra insanlara kendi çektiğim fotoğrafları hediye etme şansım olacak ki bu çok güzel bir şey tabii maddi bir gelir kapısıda olursa hayır demem ama dediğim gibi benim ki sadece bir hobi ama ciddiye alınan bir hobi....
şimdilik bu kadar görüşmek üzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder