Pages

17 Mart 2012 Cumartesi

bu aralar harbiden cozurttum blog yazı yazmak için bile çok yorgunum aslında bir not defteri taşısam fena olmayacak gibi
aklıma bir konu geliyor ama iş yoğunluğundan yazamıyorum.
bu aralar fotoğrafçılığa daldım.
kitap okuma işide maaşallah ful devam geçen gün iki tane aldım bugünde bir tane annem öldürecek beni ve en sonunda kitaplarım ile gömecek buda öldürülmemin güzel tarafı olacal...
ne aldım. valla üşengeçlikten gidip yazarlarına bakamayacağım internetten faydalanacağım.
Majestenin Emriyle Jennifer Blake okundu bitti oldukça keyifliydi
Aşka DüşüşLauren Kate allah kısmet ederse hafta arası okunacak
vu bu günde Demir Gül Marsha Canham bunada bu akşam başlama niyetim var ama önce
spartacüs vegaence 8. bölüm izlenecek spartacüs deyince aklıma taht oyunları geldi. 3. kitap çıkacak biz hala 2. sezonu bile izlemedik ayrıca ben sezonu izleyemediğim için 2. kitabıda inatla almıyorum hadi hayırlısı..
uzun zamandır müzik dinlemeye ara vermeme rağmen ki özledim can atilla'nın yeni cd'si 1453 fatih'i aldım ve twilight serisinin son bölümü olan şafak vaktinin dvd'sini de aldım yarın çıkmazsam izlerim belki.
nisanın 8 inde fotoğrafçılık kursum başlayacağı için bu son haftalar dışarı çıkmamaya çalışıyorum çünkü kurs iki ay sürecek ve ben bu süreçte full dişarda olucam babamla aramı iyi tutmam lazım ne yapayım..
bu arada gelecek ay için yaptığım tek planda bu değil ayrıca doğum günü hediyesi olarak bir arkadaşım ile hamam ve arkasında güzel bir masaj programımız var ki valla gevşemeye müthiş ihtiyacım var. harika olacak açıkçası...
şimdilik bu kadar çok yorgunum çay içip diziyi izleyip dinleneceğim görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder