Pages

26 Mart 2012 Pazartesi

doğum günü sonrası

cumartesi çiçeklerimi aldım. biraz geç oldu ama olsun organizasyon hatası...
hediyelerimde bu gün geldi. arkadaşım çanta almış biraz dağınık, çoz gözlü pespaye bir şey ama genede kullanılır.... hediye sonuçta hatır var...
diğeri bu sene almak niyetinde olduğum montlardan almış ki o da sorun oldu. bel ve göbek kısmında sorun yok göğüs kısmındada yok ama sırttan çekiyor...bir de şehir dışından almış bakalım nasıl ve ne şekilde değiştirebileceğiz...
kendi kendimede hediyeler aldım. goldaş'tan çok güzel bir gümüş yüzük aldım al-mine koleksiyonundan acayip şekilli şeylere meraklı iseniz yüzüğün sizi ifade etmesini ve anlamlı olmasını istiyorum diyorsanız buyurun bakın sizde goldaşa... arkasından açık olan yüzüklerden ayarlanabilir gözüküyor ama bilmiyorum ayarlanamazsa gözüm kalmasına rağmen yüzükte arkadaşıma vericem ama umarım olur da sorun olmaz... çünkü çok beğendim ha birde baş parmak yüzüğü aldım nazar boncuklu bakalım o nasıl olacak...
goldaş süper bir iş çıkardı yüzüğü kargoya vermiş bile yarın elimde olacak lütfen açılsında rahat rahat kullanayım yoksa içimde ukte kalacak.
bu arada bugün fotoğraf atölyesi ile görüştüm borca gireceğim farkındayım ama sanırım yarın yada çarşamba kaydımı yaptırmış olucam ve haftaya pazar kursa başlayacağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder