Pages

23 Mart 2012 Cuma

yarın doğum günüm insan kendi doğum günü hakkında ne yazar bilemiyorum.
doğmuşum büyümüşüm emeği geçenlere saygılar...
yarınla ilgili beklentilerin ne derseniz eh belki bir kaç çiçek, küçük hediyeler, face'ten yapılan kutlamalar.
çiçekler hoş oluyor hatırlanmak insanın hoşuna gidiyor.
hediyeler kısmı ise zaten beklediklerim. gerçi yılbaşında kardeşim bana fotoğraf makinemi alarak zaten senelik hediye kontejyanını doldurdu. normalde yarın yemeğe gidip kutlama yapmamız gerekiyor ama farklı farklı programlardan dolayı kutlama yemeği haftaya cumartesi.
iki arkadaşım hediye alacak bunlar sürpriz değil. sadece birinin ne aldığını bilmiyorum diğeri ile planı ben yaptım zaten...
bana çanta alacak şöyle komple asılanlardan güzel bir şey sonrada gelecek pazar için yaptığımız programın masrafını karşılayacak, tabii bir aksilik olmazda gidersek. gelecek pazar onun üniversite sınavı var 30 yaşında tekrar merak sardı okumaya sabah onunla sınava gidicem sonra yemek yiyeceğiz ve ardındanda çemberlitaş hamamına gidip köpük masajı ile kirlerimizden kurtulup kaslarımızı rahatlatacağız sonrada aroma terapi masajı ve yüzümüz için kil maskesi yaptırıcaz ve bunun bütün masraflarını doğum günü hediyesi olarak o karşılayacak.
güzel olacak güzel sonraki haftada fotoğrafçılık kursuba başlayacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder