Pages

27 Mart 2012 Salı

hüsran

kargolarım geldi ve ikiside tam olarak hayal kırıklığı idi.
goldaştan gelen yüzüğün satış sitesinde bulunan resim ile hiç bir alakası olmadığı gibi gelen şey incecik küçücük bir şey 17 numara istemiştim gelen ürün 11 numara olmasının yanı sıra ayarlanabilir olduğu için 17 numaraymış yemedik tabii iade etmek istedik.
ama ondan önce bayiye yönlendirdiler sizin ölçünüze göre yapalım dediler. bayiside taksimde var yani anlayacağınız pazar günkü programa buda ilave oldu....
diyeceksiniz neden iade etmedin diye büyütülünce belki daha güzel olur diye bir umut içimde var ya ben o yüzüğü çok beğenmiştim resminden...
ikinci bomba lidyanadan gelen nazar boncuklu baş parmak yüzüğü idi işte bu tam bir fiyaskoydu ayarlanabilir olmasına rağmen yüzük sanki çocuklar için yapılmıştı bırakın beni benim yüzük ölçüm 27 olmasına rağmen tüy siklet arkadaşıma bile olmadı. gülmekten yarıldık kaldık resmen...
yüzüğe yapılacak bir şey olmadığından kargoyu tekrar çağırıp iade ettik. hadi hayırlısı diyeceğim bari haybeye para ödemeyelim değilmi.
goldaştan gelenin durumu pazara belli olacak off umarım güzel olur....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder