Pages

13 Mart 2012 Salı

b*kt*n bir akşam

gene karmaşık olayların içine istemeden daldım. gene işte aptal bir bilgi eksikliği aptal bir evrak yüzünden herşey sarpa sardı. ve inanılması güç ama bu sefer allahın sevdiği kulu olmam lazım düzelmesi için çünkü bu sefer gerçekten b*k* battım.
epey bir paranın üstünün çizilmesi söz konusu kimin hatası onun değil ötekinin değil gene ihale benim üstüme kaldı yada kalacak...
kesinlikle kalacak
düzelmesi için iki yol var, bir beyannameye bağlı ona göre düzeltme yapılabilir ki bu en basiti ve güzeli olur valla diğer olasılıklar ise hep alangirli işler...
kendime uyuz oluyorum. mıknatıs gibi çekiyorum belayı. neden beni buluyor bütün bu saçmalıklar bilmiyorum.
geçen sefer çok dua etmiştim allahım yardım at diye bu sefer de dua etmekten daha fazla ne yapabilirim bilmiyorum. şanslı olmam lazım gerçekten çok şanslı olmam....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder