Pages

4 Mart 2012 Pazar

gene eğlenceli güzel bir gün geçirdik.
gerçi sabah biraz erken kalktık, pazar günü olmasına rağmen yedi'de
yola çıktık ve 9 gibi yıldız parkındaydık. çaylarımızı içtik ve uzun yoldan gelecek olan arkadaşlarımızı bekledik. sohbet eşliğinde güzel bir kahvaltı yaptık. sonrada toplanıp fotoğraf çekmeye başladık.
biliyorum buraya hiç koymadım fotoğraflarımı henüz değil bir kaçını face'de paylaştım ama hocamızın dediği gibi fotoğrafçı kendi fotoğrafını beğenmezmiş bende öyleyim galiba bir çömez olarak.
ilk buluşmadan tanıştığımız insanlarla abla kardeş olduk. sarıldık öpüştük gayet samimi bir ortamdı. yıldız parkında takıldık oradan ortataköye geçtik oradada biraz çekim yaptıktan sonra evlerimize dağıldık.
hava muhteşemdi. kötü olur diye giydiğim parkalar ve botlar sayesinde baya sıcakladım ve oldukçada ağırlaştım bu yüzdende çok yoruldum ama deydi. yeni bakış açıları bulduk güzel olanıda bu....
ismail hoca dediki geçen buluşmada sizi uyarmıştım bu bağımlılık yapar diye görüyorum ki tanıdık yüzler var ve onlarda bağımlılık yapmaya başlamış.
bende daha tam zamanlı bir bağımlılık değil çünkü hava şartları izin verdiği sürece yapıyorum ama yazın tavan yapmak niyetindeyim.
birde şu kurs işini halledersem çok sevineceğim...
ha bu arada kredi kartlarım sayesinde en sonunda kendimi tutamadım ve ihtiyacım olan iki lensi aldım tamam biliyorum iyi yapmadım ama onları almam gerekiyordu. bundan sonra alacak bir şeyim kalmadı şimdi borçları bitireceğiz sonrada daha üst bir model makine için para toplayacağız bu işin ilk ayağı istediğiniz lensleri tamamlamak ikincisi ise zamanı geldiğinde ikinci bir makine....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder