Pages

3 Ağustos 2011 Çarşamba

YETER

gene siyasete dalacağım tepe taklak. çünkü anlamıyorum. olanları kafam almıyor, ne yapılmak isteniyor onuda anlamıyorum.
ordu parçalanıyor. her noktasına inanılmaz darbeler indiriliyor. her noktası haklı veya haksız suçlamalar ile karşı karşıya geliniyor.
son 10 günde neler olduğunu farkettinizmi. 10 veya 15 gün önce 13 can gitti. arkasından kesilmeyen saldırılarla bir o kadar daha gitti. iki gün önce 3 can ve bir anda askeri kademenin üst noktası hiç beklenmeyen bir suçlama ile karşı karşıya gelip istifa ettirildi.
gündem bir anda değişti. şehitler dökülen kan unutuldu.
kandırılıyoruz. manupule ediliyoruz. düşüncemiz hükümet ve yayın kuruluşları tarafından başka bir noktaya odaklanıyor. unutuyoruz...
hal böyle oluncada başkanın adamları diye bir film vardı, de niro'nun sanırım, amerikan başkanının kıçını kurtarmak için olmayan bir savaş yaratarak halkı kandırmışlardı. bizim ki de o hesap
biz kürt açılımı diye çığırtkanlık yaptık ettiğimiz lafları geri alamayız diye düşünüp manupule ediliyor gerçekler.
bir zamanlar ordusu ile gurur duyan bu halk şimdi ordunun baş düşmanı oldu. gerçekten yapıldımı yapılmadımı bu şerefsizlikler bilmiyorum. yapıldıysada cezalarını hakediyorlar ama bunun bedelini bize ödetmeye hakları yok .
bizim içimizdeki ordu, asker sevgisi öldürülüyor. bu sabah hatta dünden bu yana yaş'ın fotoğrafları var gazetede başbakanın tek başına başında oturduğu o fotoğraflar....
zaten anlamadığım bir şey var. o toplantıya neden başbakan katılıyor hatta yönetiyor. bu ülkenin baş komutanı cumhurbaşkanı değilmi hal böyleyken onun orada yer alması gerekmezmi. sorular sorular daha fazla....
kendi yaptıkları çalma, çırpmayı göz ardı eden zihniyet ordunun içindeki çalma, çırpmayı engellemek için başına geçti. çünkü bu ülkede onların karşısına dikilme cesaretini gösteren oluşum orduydu. dışarıdan deviremeyeceklerini bildiklerinden içinden yıktılar. oda yetmedi kendi adamlarını getirdi. madem bu kadar ileri gidecektiniz madem kendi dediğimiz olsun diyecektiniz.
madem teröristlerin ekmeğine yağ sürecektiniz. orduya lav edin gitsin.
onları yerlerde sürümek yerine yok edin ki ben ülkem tehlike altında olduğu zamanlar aklımda milyonlarca soru ile kalmak yerine direk ben vatanımı kendim korurum diyebileyim. acabalarım olmasın, benim yerime bir asker değil ben öleyim. kimseyi bu vatanı korumak için zorunlu tutmayayım ben kendi vatanımı kendim savunayım.
bu vatan için öleyim. ama benim atalarım olan osmanlılardan gelen, atatürk'ün bir çok büyük şahsiyetle birlikte yücelttiği orduma dokunmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder