Pages

8 Ağustos 2011 Pazartesi

The Last Samurai- Red Warrior



bu filmi daha vizyona çıkmadan 6 ay önce cd'den izlemiştim. vizyona çıktığında gidip sinemada izledim daha sonrada defalarca izledim. dün can sıkıntısından oturdum tekrar cd'den izledim. deliyim ne yaparsınız işte....
bazı filmler bende tutkudur. son samurayda öyle ama bu filme aşkım tıpkı yukarıda yayınlanan parça gibi müthiş hans zimmer yapıtlarından dolayı. daha öncede söylemiştim büyük bir beğeni ile dinlerim yapıtlarını...
ha bu arada bu filmdeki o mistik havayı ve son derece yakışıklı bir tom cruise'de yabana atmamak lazım.
ve bence içinde seks olmayan en seksi sahneye'de sahip hani şu taka'nın nate'e zırh giydirdiği sahne gerçekten müthiş.....
ama size tavsiye bu parçayı dinlerken gözlerinizi kapatın ve içinizde hissederek dinleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder