Pages

13 Ağustos 2011 Cumartesi

sinema ve internet

son dönem sinema sektörü hem bizde hem dünyada garip bir hal aldı.
filmleri yapmak için büyük paralar harcanırken güvenlikleri göz ardı ediliyor.
son dönemin bir çok büyük yapımı bana göre el altından internet piyasasına dağıtılıyor, filmler gösterime çıkar çıkmaz net'ede düşüyor maalesef, hatta bazen daha film gösterime girmeden izleme olanağına sahip oluyoruz.
bu durum ile bugün bir kez daha karşılaştım. maymunlar cehennemi başlangıç daha geçen hafta gösterime girmiş olmasına rağmen ve üzerinden sadece bir hafta geçmesine rağmen net'e düşmüş.
son dönem yapımlarından kaptan america, harry potter ölüm yadigarları hatta natalie protman'ın daha gösterime girmeyen filmi ekselansları bile net'e düştü.
peki bu durumda kim zarar ediyor sorusu geliyor aklımıza. yapımcı firmalar bu konuyu umursamadıklarına göre sanırım zarara giren izleyiciler oluyor. çünkü gittikleri film için verdikleri para çöpe gidiyor.
ben son dönemde gitmek istediğim pek çok filmi daha haftası dolmadan nette bulduğum için sinema yerine evimin komforunda izliyorum.
evet büyük ekranı ve aynı ses sistemini bulamazsam bile bana yetiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder