Pages

16 Ağustos 2011 Salı

cumartesi alışverişe çıktım diye yazmıştım bir önceki yazımda size....
ikea'daydım. bizim orada bir praktiker bir ikea var dekorasyona yönelik, ikea daha büyük olduğundan orayı tercih ettim.
gezdim, dolaştım, alacaklarımı aldım kasaya geldim. inanılmaz bir manzara ile karşılaştım. 15-16 tane vezne var ve hepsinin önünde en az 5 er kişi ben beklerken yan veznede bir adam sadece bir kaç kaba ve bir kaç çiçeğe 600 küsür lira ödeyince aklıma şu geldi.
bizler, en azından bir kısmımız evimiz dekoru için gerçekten fena paralar harcıyoruz. düşünün bir kere....
bende parça parça bu harcama kervanına katıldığımdan sonuçta nereye ne harcadığım çıkacak ortaya sonunda.
ama parasızlık benim şu dekor işi bir sene gibi bir süreye yayılmış durumda bu arada sadece parasızlıkta değil kararsızlıkta var işin içinde....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder