Pages

16 Ağustos 2011 Salı

size bir tavsiye

sevdiniz bir erkek arkadaşınız var. normal arkadaşınız ama, kanki yada ne ad verirseniz
onunla ilgili size verebileceğim en iyi tavsiye hayatına bir kadını soktuğunda arkadaşlığınızın devam etmesini istiyorsanız o kadın ilede arkadaş olmak zorundasınız, ister isyetin ister ismeyin arkadaşınız için buna katlanmak zorundasınız.
14 yıllık arkadaşım zamanında ailesinden önce benimle tanıştırdı eşini. onunla arkadaş olarak güvenini kazandım. sözlerinde, nişanlarında, düğünlerinde yanlarında oldum. hala arkadaşım ile sık sık görüşmemize ve eşi ile işlerim dolayısı ile sık sık görüşememe rağmen bana olan güvenini hiç bir zaman boşa çıkarmadım. hiç bir zaman ben ve arkadaşımın arasında bir şeyler olabileceğini düşünmedi. öyle bir şey olmasınıda istemedim zaten hiç bir zaman....
nerden çıktı bu derseniz. bir süre sonra aramıza işimiz dolayısı ile bir başka kız arkadaşımız katıldı. güzel, ilgi çekici bir kızdı. arkadaşım ve o kız baya bir samimiydi ama günahlarını almam aralarında bir şey oldumu olmadımı bilmem.
hep bir grup arkadaş olmamıza rağmen, zamanında eşi görüşmeleri olmasına rağmen neden bilmem arkadaşımın eşi bir süre sonra kızı kıskanmaya başladı. arkasından inanılmaz olaylar gerçekleşti. ve etkileri hala sürüyor, hala ara ara o kız yüzünden kavga ediyorlar.
benim hep arkadaşımla bir çizgim vardı ne kadar samimi olsamda ötesine geçmediğim bir çizgim ama diğer taraftan arkadaşım ve kız arasında böyle bir çizgi olmadı. fazla samimi, fazla iç içe, herşeyden fazla fazla oldu.
kız istemedende kötü kadın durumuna düştü.
söylemeye çalıştığım şey şu bir erkek ve bir kadın arkadaş olabilirler, hatta çok samimi olabilirlar ama ne olursa olsun onunla arkadaş kalmak istiyorsanız sevgilisi yada eşiylede arkadaş olmalısınız ve ne kadar samimide olsanız sınırlarınız olmalı. samimiyetinizi bir derecede tutmayı bilmelisiniz. sizinle eskisi gibi zaman geçirmediğinde kızmak yerine anlayış göstermeli, beraber zaman geçireceğinizde eşinide buna dahil etmelisiniz.
neler oldu ya da olmadı bilmiyorum. ben ikisinin arasında bir şey olmadığını umut etmek istiyorum. umarımda olmamıştır. her ikisinide severim ve üzülmelerini istemem. çünkü böyle bir durum sivimsiz olması bir yana diğer taraftanda olmayacak olaylara gebedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder