Pages

21 Ağustos 2011 Pazar

hani eskiden bayram dendimi alışveriş üzerine alışveriş yapılırdı. cicili bicili kıyafetler alınırdı. artık büyüdük desek bile bayram oldumu illa üzerimizdekilerin yeni olması gerektiği düşüncesi beynimize yıllarca işlenmiş gibi her giydiğimiz yeni olmasa bile mutlaka yeni bir şeyler alırız. en azından ben öyleyim.
ama son bir kaç yıldır sürekli yollarda geçirdiğim için bayramı neden bilmem kendime yeni bir şeyler almıyorum.
arabayı aldığımızdan bu yana nerede ise her bayram geziyoruz. önce konyaya, sonra ürgübe, sonra kırklareline ve bu bayramda izmire gidiyorum. tabii son dakika bir aksilik olmaz ise, o yüzden yeni kıyafete pek ihtiyacım yok.
bir kaç tişört, bir kaç eşofman ve pantolon bütün bayramo rahat rahat geçirmeme yeterde artar bile. ürgübe giderken üç kat kıyafet götürmüştüm. konyaya giderken sanırım dört kattı bu sefer gene 3-4 kat bir şey götüreceğim bütün hafta bana yetecek.
ha izmire neden mi gidiyoruz. biraz ısım akraba ziyareti, biraz tarihi turistik gezi, biraz yer görme takıntısı ama en çok babam yüzünden. adam evde oturamıyor ve nereye giderse bizide peşinden götürüyor. iyi oluyormu evet iyi oluyor ama genede biraz hızlı geçtiğinden başım dönüyor ve yorucu oluyor. eve kendimi attım mı oh be diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder