Pages

7 Mart 2011 Pazartesi

farkettim ki harbiden malın tekiyim
kafam hiç bir zaman basmıyor şu net olaylarına
blogcanlar kapandıya dedim ben ne yapacam şimdi nereye yazacam nasıl yazacam kim okuyacak
bkz kendini beğenmek sanki yüzlerce okuyucum var ama olsun genede birilerinin yazdıklarımı okuyor olması hoşuma gidiyordu
blogcanla aramızda ilişki bitti oysa ben bir ömür planlamıştım dedim
sonra kumanda paneline girdiğim bir vakit aklıma izlediğim bloglar gösterildiği yerin hemen altında yazan reader ile oku ikonu ki bu ikonu bloğunu okuyamadığım bir arkadaşın bloğunu okumak amacı ile kullanmıştım önceleri şimdi işime yaradı ve diğer bloglarıda okuduğumu farkettim.
kısaca dolaylı yollardan olsada size ve blogcanıma kavuştum hadi hayırlısı
ha bu arada şu blogları kapatan zihniyete diyecek bir çift lafım var
h nin dediği gibi korsan morsan bizi kimse durduramaz büyükler beceremedi sen mi becerecen digitürk

1 yorum:

  1. Heheeeeeyytt yürü be ablam ! :D
    Korsancılığı durduramazlaaaarrr...
    ;)) Ben en büyük destekçileriyim korsancıların :D :D

    YanıtlaSil