Pages

30 Mart 2011 Çarşamba

Devir Ekonomi

kafayı yedim... dün bütün gece boyalarla, dolaplarla, fayanslarla uğraştım. neden mi ? benim ev dekorasyonu için değil yalnış anlaşılmasın... kardeşimin bir arkadaşı evleniyor. bir daire aldı. ama ev eski bir çok şeyin sıfırdan yeniden yapılması gerekiyor. mutfak ve banyo tamamen yenilenecek, duvarlar ve tavana alçı ve boya yapılacak, su ve elektrik tesisatına bakılacak, doğalgaz boruları döşenecek, kapılar ve pencereler değişecek falan falan neyse tercihler yapıldı fiyatlar çıkarıldı falan derken dün akşam 19:30'da gittiğimiz görüşme saat 21:30'da bitti. diyeceksiniz senin ne işin vardı orada. hem kardeşimden dolayı hemde işi yapacak olan dekoratör arkadaşım olduğu için gittim. sonuç herşeye karar verildi lakin iş hesaba gelince düşünme kısmına geçildi. açık konuşmak gerekirse çocuklara kızmıyorum, beyaz eşyası,, mobilyası, ev kredisi derken gerçekten iyi hesap yapılması gerekiyor. neye karar verirlerse versinler istedikleri gibi olsunda sorun yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder