Pages

17 Mart 2011 Perşembe

ev aramak gerçekten zor beğenmek daha da zor

yaklaşık 3 haftadır bir hengamedir yaşıyorum.
hafta arası hafta sonu özellikle hafta sonu ev arıyorum.
zor mu beğeniyorum... hayır
ama insanlar o kadar kalitesiz yaşamaya alışmışlar ki ya da onları suçlamamak gerek belki de ben fazlasını istiyorum.
bayrampaşa da oturuyorum bileniniz bilir burada ev fiyatları tavanlar da oda yetmezmiş gibi eski yerleşim olduğu için yerler hep küçük parseller iki oda bir salon formatına uygun...
ama bana 3 oda 1 salon ve en az 120 m2 lazım
yok mu var..
ama onlarında fiyatları tavanda gerçi oldukça lüks yapıyorlar şimdi daireleri dolaplar, kartonpiyerler, spot ışıklar, mobilya kapılar, hoş süslemeler filan bu da fiyatlara yansıyor..
bodrum katlar 150-160'tan başlıyor üst katları siz düşünün 500'e kadar çıkıyor.
arkadaşlarım beni pohpohlardı, banka da paran var eski de olsa bir evin var diye ama ben parama ve sattığım evden gelen paraya rağmen bir ev alacak kadar bile para sahibi olamamışım.
en az 50 bin kredi çekmem gerekecek oturdum düşündüm riske girmelimiyim diye aslında şu anda risk yok çalışıyorum ve maaşımla bunu rahat rahat hallederim ama korkularım var
aynı firmada 14 yıldır çalışmama rağmen ve bu hesapla en az 5 yıl daha burada çalışmam gerekiyor ki bu beş yıl daha uyuz patronuma bana ne derse desin katlanmam gerektiği gerçeğini gözümün önüne seriyor. değer mi ?bir yandan evet değer bu saatte kadar evlenmedim bundan sonra da evlenmezsem ki aşk olmadan asla, hayatımın geri kalan 30 senesini bu evde geçiricem ee güzel olsun bari...o yüzden değer
33 yaşından sonra insan böyle bir riske girermi sadece 5 yıl diye avutuyorum kendimi göz açıp kapayıncaya kadar geçer.
aslında bir sır vereyimmi size maaile taşınacağımızdan belki kredi mevzusu olmadan da halledebilirim bunu babam da para var. ailecek babam hariç herkes mevcut parayı bana vermesinden yana ama o bir veririm bir vermem diyor açıkçası ona son dakikaya kadar güvenemeyeceğimden işimi sağlama almaktan yanayım
aslında şu anda bir ev var gerçekten istediğim gibi ama ufak adam 3 oda bir salon yapmış güzel de yapmış ama banyo ufak salon ufak (otuma grubu ve yemek masası sığarmı emin değilim o yüzden ufak diyorum) balkon minnacık kısacası son tercih yani olurda bir yer bulamazsam diye bekleme de duruyor. hayırlısı ne ise o olsun diyorum ama bir an önce de olsun istiyorum. doğum günümde yeni evimde olurum diyordum ama bu hafta sonu ev bulsam bile gelecek hafta devir işlemleri ile uğraşmak zorunda kalsam da perşembe günü olan doğum günüme kadar taşınmam mümkün değil en iyi ihtimal hafta sonu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder