Pages

12 Mart 2011 Cumartesi

Bende varım

Öncelikle Esen'ime benide bu oyuna kattığı için teşekkürler ve klişe olarak





aaaa mimlenmişim diyim





Hayalinizdeki meslek nedir?



Bu durumda Esen'e katılıyorum kesinlikle cerrahlık, onların muhteşem sihirli elleri olduğuna inanıyorum allahın onların ellerini kutsadığına ve güç verdiğine.





Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm?



Armani Code (yaz kış farketmez)



Çay mı, kahve mi? Kaç şekerli/Sütlü, sütsüz?



Çay ama öyle müptela değilim günde en fazla üç fincan, kahve arada sırada şekerli ve sütlü olmak kaydı ile


Türk kahvesi ise canım çektiğinde...



En önemli makyaj hileniz?



Genelde makyaj yapmam sadece özel zamanlarda düğünler, yemekler, iş toplantıları ve fuarlarda o zamanda gözlerime dikkat çekmek adına bol bol kalem ve rimel kullanırım (genelde pişman olurum gözlerim çok sulanır ve akar bu yüzdende sürekli kontrol etmek zoruna kalırım ya da su bazlı ürünler seçerim )



Tam şu anda kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne olurdu?



Öncelikle karun kadar zengin olmayı dilerdim çünkü dünyada mutlu olmayı ve dileklerinin yerine getirilmesini bekleyen çok fazla çocuk var. Sonra her şeyin elimin altında olduğu bir yerde ama dış dünyaya kapalı bir ortamda huzur içinde yaşamak isterdim. Aşk isterdim doya doya yaşayacağım bir tutku bizim lordlar kitapları dediğimiz kitaplardaki gibi muhteşem bir aşk.



Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnıza bir tanesini seçmek zorunda kalsanız, hangisi olurdu?





Tatlı menüsünde tiremisu varsa ve gerçekten yapan bir yerdeysem öğün tercihim tatlı ama diğer bütün durumlarda kesinlikle bol çeşit seçeneği olmak kaydı ile keyifli manzaralı bir kahvaltı.



Eğer Hello Kitty olsaydınız kurdelanız be renk olurdu?



Valla hello kitty bana çok yabancı ama kurdele rengi derseniz bu aralar koyu yeşile tavım siyaha yakın yeşil.



Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı bu ne olurdu?



Hiç çıkarmadığım tek şey küpelerim



Sahip olmak istediğiniz bir yetenek?





Dört elementi kontrol etmek isterdim.



Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?



Koltuk altı deo stickim



Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?
On yaşındayken bu teklife evet derdim ama şimdi çekimserim. 10 yaşındayken kendi geleceğimi görmek ve bunun sonucunda beğenmediğim şeyleri değiştirmek isterdim şimdi ise sanırım sadece para için sayısal loto sonuçlarını görmem yeterli olur.



Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)



Valla zor soru benim ünlü aşkım seğrettiğim yapımlara göre sık sık farklılık gösterir ama uzun zamandır favorim olan biri derseniz ki o kadar da sıkı sıkı takipçi olmadım hiç sanırım Brad Pıtt'tir. Şu aralar kime tutkunsun derseniz de Alexsander Skarsgard.





Neden Blog tutmaya başladınız?





Valla öncelikle kızlar gaza getirdi. Diğer taraftanda içimde tuttuğum bana yük olan şeyleri anlatacağım ama çoğunun kim olduğumu bilmediği bir dünya olarak kabul ettim bloğu o yüzden yazıyorum.





kimleri mimledim ; Gece Yürüyüşü
tek tercih mükerrer olmasın dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder