Pages

21 Mart 2011 Pazartesi

Bir dilek tuttum.....

Hayatımda ilk defa bir doğum günü dileği tuttum.
İlk defa gerçekleşmesini istediğim bir dileğim var.
Ve çok komiktir ki karar günüde 24 mart yani benim doğum günüm olan bu Perşembe…
Bildiğiniz gibi birkaç haftadır durmaksızın her gün nette ve her hafta sonuda sokak sokak dolaşarak ev arıyorum. Bu hafta durum değişti aradığım şeyi buldum istediğim evi, neden bilmem aslında arama kriterlerimde bile yoktu.
Bahçe katı dedikleri önden bodrum arkadan kocaman bir bahçesi olan bir ev içten içe böyle bir istek varmıydı içimde onu da bilmiyorum.
Emlakçının birine girdik ve ev sorduk. Muhabetti derken adam kendi evini satılığa çıkardığını söyledi. Bahçe katı olduğunu öğrendiğimizde biraz temkinliydik çünkü istemiyorduk, bu yüzden sırf makarasına gittik evi görmeye ama evi çok beğendim evet önden yarı bodrum ama arkası gerçekten çok güzel çardaklı bir oturma alanı ve çiçek ya da öte beri yetiştirebileceğiniz 20 m2 civarında bir bahçe tam yazlık at yazın masanı sandalyeni kur masanı sabah, öğlen, akşam ne zaman istersen ye iç yat dinlen üstelik sakin bir ortam.
Ev yeni bina birkaç yıl önce yapılmış nispeten sakin bir yerde, önünde beş arabalık bir otoparkı var ki bu bizim için bulunmaz nimet. Binadan girdiğimde gördüm ki temiz derli toplu bir bina ki benim için bu çok önemli ve tabii komşular söylenen iyi kişilermiş bilmiyorum artık bizim görültümüze katlanırlar inşallah.
Daire üç oda bir salon yani ilk defa 33 yaşında olan benim kendime ait bir odam olacak. Gezdik beğendik. Büyükçe bir salon üç tane oda ki biri annemlerin biri erkek kardeşlerimin ve biride benim odam olacak inşallah, banyosu ve tuvaleti ayrı bu da ayrı bir artı oldu bizim için çünkü bir arada oldumu biz pek kullanamıyoruz. Güzel de bir mutfağı var.
Fiyatı da oldukça uygun ki krediye girmeden halledicem gerçi babamdan bir kısım almam gerekecek ama aydan aya geri ödeyeceğim ona ödeyebildiğim kadar. Tek kötü tarafı adam evi bizden önce birine göstermiş o kişide kendi evini satması için adamdan 10 gün müsaade istemiş sonuç işte o on gün benim doğum günüm olan 24 martta doluyor ve bir aksilik olmaz ise ben kendime bir doğum günü hediyesi almış olacağım.
Dünden bu yana sürekli dua ediyorum bir aksilik olmasın diye, arkadaşlarımdan bile benim için dua etmelerini istiyorum. Sizde dua edinde kendime bir doğum günü hediyem olsun.
Aslında çok fazla hayal kurma taraftarı değilim çünkü ben ne zaman bir şeyler hayal etsem olmaz ama bu sefer gönülden istiyorum ve kafamdan eşyaları bile yerleştirmeye başladım oraya buraya
Umarım bir aksilik olmaz ve sizinle hem doğum günümü hem yeni evimi kutlarım…..

1 yorum:

  1. Ayyy inşallah alırsın Hamidecim. Ne diyelim hayırlısı olsun; hayırlısı gönlüne göre olsun inşallah.

    YanıtlaSil