Pages

29 Mart 2011 Salı

Öylesine

uzun zamandır keyifli bir yazı yazmadım farkındayım. yazılarımın genelde başı ile sonu arasında uçurumlar oluyor bununda farkındayım. son zamanlarda hayatımda olan ve olmaya devam edecek değişiklikleri düşündüm. kendi bütçemi yapmaya başladım. bana ait olan evi sattım ve yenisini aldım. evi almam sebebi ile dekorasyon mevzuna dalmış bulunmaktayım. ama ondan önce bir arkadaşımın sayesinde gerçekten bir şeyi çok isteyince olabileceğini farkettim. beğendiğim evi almak istemiştim ve aldım. arkadaşımda madem bir şeyi çok istediğinde oluyor öyleyse kendine bir koca iste dedi bende şaka yollu takıldım dur dedim evi yeni aldım biraz keyfini çıkarayım sonra... şaka bir yana kafamda gerçekten aşk yok bunu söyleyebilirim tamamen uzağım şu anda hatta gene stresli zamanlar geçiriyorum, ailem ile ilgili çok büyük sıkıntılarım var ve aşamıyorum açıkçası bu karışıklıkta bir de aşkın söz konusu olması çok ama çok zor neyse iyi olan tarafa dönelim yeni evin dekorasyon işine öncelikle boya badana işi var ki renk seçmemiz gerekiyor, (polisan'ın roma beji hoşuma gitti)ardından benim dolabım ve oradaki yeni odamda bulunan gömme dolap boyanacak duruma göre dolaba ilave yapılacak tabii bunun için yatağımın felan yerleştirilmesi gerekiyor ki son düzenlemeler yapılsın.... ayrıca küçük ayrıntılar bir kaç tablo, vazoydu, çiçekti, aynaydı koymak niyetindeyim... kardeşlerimin odasına tv ünitesi, bilgisayar masası ve dolap yapılacak dekor işleri yapan bir arkadaşım var beraber karar verip kombin yapacaz bakalım nasıl olacak. oraya da belki bir kaç resim koyacağım. en zararsızı annemlerin yatak odası oranın her şeyi var sadece yerleştirilecek belki duvarlara bir şeyler yapılabilir. asıl sorun salon gözümüze büyük geldi bakalım tahminimiz kadar büyükmü eğer öyleyse ve biz kafamızda ki fikirleri uygulaya bilirsek ki o fikirler kabaca şöyle salon tam köşe her iki cepheden pencereye sahip annem tam iki pencerenin kesiştiği köşeye tv ünitesini koymak istiyor sonra da üç duvara ve salonun ortasına koltuk koyarak salonu ikiye bölüp yemek masasını da diğer tarafa koymak niyetinde tabii bunun için yapılacak ilk ve en önemli iş ölçüler göz yanılması maalumunuz bizim kafamızdaki gibi olmayabilir olabilirde.. son olarakta tuvalette değişiklik yapılacak. kocaman bir bahçemiz var bildiğiniz gibi, orayla ilgili olarak fazla bir düşüncem yok şu anda elbette bir masa sandalye alınacak ama basit plastik şeyler şimdilik bütün borcu harcı bitirdiğim zaman orası içinde güzel bir bahçe takımı almak niyetindeyim gelecek planlarımda bu mevcut şu anda bütün bu işler teori halinde nisanın sonunda evi teslim aldığımda herşey netleşecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder