Pages

11 Ocak 2011 Salı

Şimdilik bu kadar...

Şu anda pencereden dışarı bakıyorum.
Her yer olabildiğince benim allahın pamukları dediğim sis ile kaplı nerede ise görüş mesafesi 10 metre'nin altında.
Her sabah önünden geçtiğimiz taş ocakları var. Taş çıkarmak için kazılan devasa toprak alanları, oranın merkezi kazılmaktan çukurlarmış sis oraya çöktüğünde öyle bir manzara ortaya çıkıyor ki hani insanın içinden sisin içine sanki pamuk yığınıymışçasına atlamak geliyor.
Geçen haftaya nazaran biraz daha iyiyim. Bu hafta sonu olacak bazı şeyler daha keyifli olmamı sağlayacak.
Tabii bunun için önce zam farkımı almam lazım çünkü onu alırsam kredi kartı borcumun tamamını kapatıcam. Çok cüzi bir rakam kaldı. Ama olsun bir an önce kurtulmak istiyorum.
Bu hafta sonu planım biraz hava almak, dolaşmak, alışveriş yapmak..
Beyoğluna çıkacağım benim için müziğin, resmin, keyfin bir arada olduğu mekana...
Bir iki hediye bakıcam birazda kendime birşeyler bakarım ama bu sefer bütün beyoğlunu adım adım, pasaj pasaj dolaşmak niyetindeyim. Kafama göre bir şey bulamasamda dolaşıcam fotoğraf makinemide yanıma almayı düşünüyorum. Bu güne kadar hiç fotoğraf çekmediğim kiliselerde ki eğer girebilirsem çekim yapmak niyetindeyim.
Şimdilik bu kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder