Pages

1 Ocak 2011 Cumartesi

Bir Garip 1 Ocak

Ben bir çok kişinin aksine bu gün çalışmak zorunda bırakılanlardanım.
Dün gece oldukça geç bir saatte yatmama rağmen bu sabah 7:20 de kalkıp işe geldim.
Pöh
Sanki neden geldik onuda anlamadımya neyse...
Gerçi neden geldiğimizi biliyorum. Sevgili patroncuklarım hacı hoca tayfasındalar. Dolayısı ile bu gün bize işyerine kapalı tutmak yakışmaz diye sabahın köründe işyerime geldim.
Gelen giden yok, telefonlar çalmıyor, bilgisayar da olmasa uyuyup kalacam burada...
Ve tüm bunları yapan patronlarım dan biri bu gün açmamak ayıp olur demesine rağmen(hacı olmayan) akşam pizzlenip sabah o halde işe gelmiş....
Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu...
Amaç sadece bize eziyet etmek.
Ne vardı sanki bıraksada istediğimizi yapsak çok mu zor yani, insanlara bir şey ispatlama çabası neden...
Ben hacıyım dükkan açarım bu beni müslüman yapar demek amaç, tabi böyle yaparak insanları soğuttuklarının da farkında değiller.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder