Pages

24 Ocak 2011 Pazartesi

Biskolata sen onlar kadar tatlımısın?

yok yok biz harbiden birbirimizin kopyası olmaya başladık.
üzüm üzüme baka baka kararır tam bizim 7 ailesi için yazılmış bir ata sözü olmaya başladı.
mevzuya gelirsek
geçenlerde televizyonda bir reklam gördüm. reklamın ne reklamı olduğuna bakmadım çünkü ekranda muhteşem gözüken 14 erkek vardı. net'te arayıp bulacam dedim bu reklamı uçtu gitti aklımdan. dün buldum bu sabahta gelir gelmez bloğa koyacağım dedim ama bizim tn uçarısı benden erken davranmış.
bkz http://www.youtube.com/watch?v=usTyUNaghaU
biscolatastarz anam o nasıl bir bisküvi reklamı...
reklamı şöyle bir izlemeye başlasanız emin olun bisküvi reklamı aklınızın ucundan bile geçmez ben bile farketmedim düşünün.
bisküvi için birbirinden muhteşem adamlar reklam malzemesi olmuş. iyide olmuş gözümüz gönlümüz açıldı.
ilgililere soru : acaba bu adamlardan birini vermeniz için kaç tane biskolatastarz almamız gerekiyor?
akılda kalan : alsak verirlermi acaba ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder